مرحوم حاج محمود خالقی پور، پدر شهیدان والامقام رسول، داود و علیرضا خالقی پور دعوت حق را لبیک گفت.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جماران، مرحوم خالقی پور که سه فرزند خود را تقدیم اسلام کرده بود، در بیست و نهمین روز ماه مبارک رمضان جان به جان آفرین تسلیم کرد و به فرزندان شهیدش پیوست.

مراسم تشییع پدر شهیدان خالقی پور فردا راس ساعت 9 صبح از درب مسجد امام حسن مجتبی (ع) نازی آباد در جنب منزل شهیدان خالقی پور برگزار خواهد شد.

بنا بر این گزارش مجلس ترحیم ابوالشهدا حاج محمود خالقی پور روز جمعه از ساعت 17 الی 18 و 30 و مراسم هفتم این مرحوم دوشنبه هفته آینده از ساعت 18 الی 19 و 30 در مسجد امام حسن مجتبی(ع) وافع در میدان پارس نازی آباد منعقد خواهد بود.

به همین مناسبت رییس جمهوری در پیامی درگذشت مرحوم حاج محمود خالقی پور، پدر سه شهید والامقام را تسلیت گفت و از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم، رحمت واسعه الهی و همجواری با ارواح مطهر فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت کرد.



به گزارش جماران، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
درگذشت مرحوم حاج محمود خالقی پور، اسوه صبر، ایثار و استقامت و پدر شهیدان والامقام رسول، داود و علیرضا خالقی پور، موجب تألم و تأثر خاطر شد.
به یقین یاد و آموزه فداکاری های آن انسان وارسته که علاوه بر تقدیم فرزندان غیورش به انقلاب و میهن، خود نیز از رزمندگان و جانبازان پاکباز دوران دفاع مقدس بود؛ در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی درخشان و ماندگار خواهد بود.
اینجانب این مصیبت را به خانواده محترم ایشان و عموم ملت شهیدپرور ایران تسلیت می گویم و از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم، رحمت واسعه الهی و همجواری با ارواح مطهر فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می نمایم.
حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.