«حاج حسن مطلبی»، از یادگاران دوران دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفت.

به گزارش روابط عمومی ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی (س)، «حاج حسن مطلبی»، از یادگاران دوران دفاع مقدس و از همکاران ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی (س) پس از تحمل مدتی بیماری دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

مراسم تشییع حاج حسن مطلبی، فردا جمعه 22 دیماه 1402 از ساعت 10 صبح در قطعه 80 بهشت زهرا (س) برگزار می شود.

همچنین مراسم سوم این رزمنده دوران دفاع مقدس، روز یکشنبه 24 دیماه 1402 از ساعت 16 الی 17:30 در مسجد نظام مافی  به آدرس تهران، بلوار آیت الله کاشانی، بعد از سه راه جنت آباد منعقد می باشد.

 

پیام تسلیت معاون اجرایی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س):

هو الرفیق الاعلا

به نام حضرت دوست

همچنان چشم به چشمان تو دارم ای دوست

گوشه چشمی بنما بر دل زارم ای دوست

هر شبم نقش تو ماه شب چشمان من است

روزها در شب هجرت بشمارم ای دوست

برادر عزیزم! حسن جان! رفیق دوران سختی هایم! همرزم بی ادعای دوران جنگ و جهاد ! چه زود و ناباورانه از کنار ما کوچ کردی و به دیدار معبود شتافتی! و ما را با کوهی از خاطرات خودت تنها گذاشتی! از این مصیبت فقط از خداوند طلب صبر می کنم و از حضرتش استعانت می جویم

برادر عزیزم ! همواره خاطرات مجاهدت ها و فداکاریهای تو در دوران دفاع مقدس از یاد من و یاران همرزمت نخواهد رفت.

 پس از جنگ هم همچون عاشق دلباخته و یک خادم صادق مردم در هر پست و موقعیتی خدمت به مردم را سرلوحه زندگی خویش قرار می دادی. همچنین در طول سالهای پس از ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی سلام الله علیه در ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی (س) تلاش خالصانه داشتی تا در برگزاری هر چه با شکوهتر مراسم گرامی داشت یاد و خاطره آن امام همام پیش قدم باشی

از خداوند منان آمرزش و آرامش ابدی برایت آرزو می کنم از تو می خواهم به رسم رفاقت ما را فراموش نکنی!

دوست قدیمی و همیشگی  تو

 مسعود حاج آقا بزرگی

 

پیام تسلیت مسئول کمیته امور جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س):

درگذشت آقای حاج حسن مطلبی از یادگاران دفاع مقدس واز خدمتگزاران حضرت امام در ستاد مرکزی بزرگداشت  مایه تاثر فراوان گردید.

این مصیبت را به خانواده محترم ایشان وهمه عزیزان در ستادبزرگداشت تسلیت عرض نموده،برای آن فقید سعید رحمت واسعه وبرای بازماندگان وبستگان ودوستان آن عزیز از خداوند سبحان صبری جمیل مسالت میکنم.
سید احمد حسینی

 

پیام تسلیت محمد رضا موحدی، مسئول کمیته های نیروهای مسلح و ادیان الهی ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی (س):

الی الرفیق الاعلی                  

درگذشت برادر ارزشمند. متدین و شجاع حاج آقا حسن مطلبی که انسانی اخلاق مدار و مجاهدی خستگی ناپذیر بوده و سالها عمر خویش را صرف خدمت به امام عظیم الشان حضرت روح الله(س)نمود به عموم هم رزمان  دوران دفاع مقدس و  اعضای محترم ستاد مرکزی بزرگداشت بویژه حضرت آیت الله آقای حاج سید حسن خمینی و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی انصاری و خانواده مکرم و دیگر دوستان و بستگان داغدارش تسلیت عرض نموده. غفران الهی و هم نشینی با مولای متقیان در این ایام مبارک را مسآلت دارم. محمدرضا موحدی

 

پیام تسلیت غلامعلی اصغریان:

رحلت جانسوز برادر ارجمندمان حاج حسن مطلبی ایثارگر دوران  دفاع مقدس وخادم دلسوخته وپرتلاش امام در ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی (س) مایه تاثر فراوان گردید.

این مصیبت را به خانواده محترم ایشان وهمه عزیزان در ستادبزرگداشت بویژه صدیق ارجمندم حاج مسعود آقا بزرگی تسلیت عرض نموده،برای آن فقید سعید رحمت واسعه و حشر با اولیاء  و اوصیاء الهی وبرای بازماندگان وبستگان ودوستان آن عزیز از خداوند متعال صبر جمیل واجر جزیل  خواهانم.

غلامعلی اصغریان

 

پیام تسلیت کمیته روابط عمومی ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی (س):

فقدان برادر ارجمندمان مرحوم حاج حسن مطلبی از یادگاران دفاع مقدس و خادم پرتلاش امام در ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی (س)، خادمان حضرت روح الله در کمیته روابط عمومی این ستاد را عمیقا اندوهگین ساخت.

غفران و رحمت الهی برای آن عزیز از دست رفته از پروردگار متعال خواهانیم. کمیته روابط عمومی ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی (س) این مصیبت را به بازماندگان مرحوم مطلبی تسلیت می گوید و برای آنان، آرزوی صبر و سلامتی دارد.

امید آن که شرمنده شهیدان، امام شهیدان و یاران امام نباشیم.

 

 

حاج حسین مطلبی

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
11 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.