حاج حسن محققی، از یادگاران دفاع مقدس و رئیس اتحادیه صنف ملزومات و مصنوعات ساختمانی شهرستان شمیرانات به یاران شهیدش پیوست.

به گزارش جماران، ساعت 14:15 دقیقه امروز، مردی اسلحه به دست برای انتقام از همسرش، وارد اتاق اصناف شمیرانات شد.

مرد مسلح بعد از بیان آخرین حرف هایش درحالی که لوله اسلحه به سمت همسرش گرفته شده بود، ماشه را چکاند. اما گویا بخت با آن زن یار بود و اسلحه شلیک نکرد در این میان با وجود جمع شدن افراد، تنها یک نفر که آن هم از همه پیرتر بود به این مرد 45 ساله اسلحه به دست هجوم آورد تا شاید بتواند مانع آسیب دیدن آن زن شود که در حین درگیری، اسلحه ای که همین چند لحظه قبل کار نکرده بود، شلیک شد و  حسن محققی، از یادگاران دفاع مقدس و رئیس اتحادیه صنف ملزومات و مصنوعات ساختمانی شهرستان شمیرانات به صورت قهرمانانه و فداکارانه به قتل برسد.

حاج حسن محققی، از یادگاران دفاع مقدس، خواهرزاده مرحوم حاج حجت الله کسری، یکی از روضه‌خوانان و مداحان پیشکسوت اهل بیت(ع) و از افراد سرشناس محله شمیران محسوب می شد که امروز برای کار به اتاق اصناف مراجعه کرده بود.

حسن محققی
عکس: عیادت سید حسن خمینی از حاج حجت الله کسری، یکی از روضه‌خوانان و مداحان پیشکسوت اهل بیت(ع). حاج حجت الله کسری، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، حسن محققی
حسن محققی
عکس: عیادت سید حسن خمینی از حاج حجت الله کسری، یکی از روضه‌خوانان و مداحان پیشکسوت اهل بیت(ع).
حسن محققی
عکس: مراسم تشییع سید ابوالفضل کاظمی، فرمانده گردان میثم از مسجد توفیق. ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
حسن محققی
عکس: حسن محققی و پسرش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.