یادداشت پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

یادداشت/

از پلیس همین هم انتظار می رود

بی شک آنچه مردم از برادرانشان در نیروی انتظامی انتظار دارند از همین جنس است. اینکه این نیرو حافظ مال و جان و آبروی آنها باشد. نیرویی که امروز با ارتقاء به فرماندهی باید بتواند اعتماد ملی را تقویت کند و به گونه ای باشد که مردم در هر جا و در هر اتفاق ناگوار به او پناه برند.

پایگاه خبری جماران: امروز در کمال مسرت خبر دستگیری سارقان بانک ملی را شنیدیم. و این نوشته دقیقا برای تشکر از کسانی است که با همت خود این کار بزرگ را انجام دادند. 

دزدی از بانک ملی تنها یک دزدی ساده نبود، بلکه اعتماد مردم را هدف قرار داده بود و بعد از سانحه هایی مثل اتفاق متروپل  به شدت جامعه را با بحران اعتماد مواجه می ساخت. من در این مقام نیستم که سارقان را متهم به عملیاتی سیاسی و یا روانی کنم ولی می توانم بگویم که این کار اگر هم با چنین قصدی همراه نبوده باشد چنین اثری بر آن مترتب می بود. و دقیقا به همین جهت تلاش نیروی انتظامی در دستگیری سارقان و مهم تر اینکه این کار با سرعت و دقت انجام شد و به گفته مسئولان با بازگردادن قریب به اتفاق اموال مسروقه توأم بود ،یک کار ستودنی و قابل تقدیر است. 

بی شک آنچه مردم از برادرانشان در نیروی انتظامی انتظار دارند از همین جنس است. اینکه این نیرو حافظ مال و جان و آبروی آنها باشد. نیرویی که امروز با ارتقاء به فرماندهی باید بتواند اعتماد ملی را تقویت کند و به گونه ای باشد که مردم در هر جا و در هر اتفاق ناگوار به او پناه برند. 

در هر حال باید به همه عزیزان انتظامی کشور تبریک گفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
4 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.