جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: اینکه کسانی با سلاح اقدام به تلافی مشکلات خود کنند و علیه دیگران اسلحه بکشند را تحمل نخواهیم کرد. سردار قاسم رضایی در جمع خبرنگاران گفت: نگاه سرسختانه ای به مخلان نظم و امنیت داریم.

گروه جامعه- زهرا پرچکانی: سردار رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: امروز بیش از دو سوم مجموعه انتظامی کشور آرامش خود را با گشت های مختلف یگان های انتظامی فدای آرامش مردم کردند.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: اقتدار ما در صورت بازداشت هر فردی که اقدام به اخلال در نظم کشور کند، به او نشان داده خواهد شد.

وی با بیان اینکه پلیس در کنار مردم است، گفت: پلیس بین رده های بالای دستگاه های مختلف است که مردم به آن اعتماد کردند.

سردار رضایی اظهار کرد: بیش از ۷۰ هزار خودرو، موتور، بالگرد و شناور برای مدیریت انتظامی کشور در نظر گرفتیم. کسانی که با موضوعات بداخلاقی، بد حجابی و امنیتی بخواهند از فرصت سواستفاده کنند، با برخورد قاطع ما مواجه خواهند شد.

وی با اشاره به برخورد پلیس با شوتی سواران گفت: افرادی که اقدام به قاچاق اقلام و موادمخدر می کنند مورد رصد ما قرار دارند، برخورد با قاچاق و آسیب به تولید و اشتغال در دستور کار ما قرار دارد.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه بیش از ۹۰۰ تن مواد مخدر در سالی که گذشت کشف شد، گفت: برخورد با دارندگان سلاح های غیرمجاز ادامه دار خواهد بود و کسی که سلاح غیر مجاز دارد باید احساس ناامنی کند، لذا کسانی که دارای سلاح غیرمجاز هستند آن را به مراجع رسمی تحویل دهند.

وی افزود: اینکه کسانی با سلاح اقدام به تلافی مشکلات خود کنند و علیه دیگران اسلحه بکشند را تحمل نخواهیم کرد.

سردار رضایی گفت: ارزیابی ما نشان از این میدهد که در استان خوزستان بدعتی مطرح شده مبنی بر اینکه در مراسم های عروسی و عزای خود اقدام به تیراندازی می کنند.

وی افزود: استان هایی مثل کرمان و سیستان و بلوچستان از اولویت های ما در بحث جلوگیری از نگهداری سلاح توسط افراد است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.