وحیدی وزیر کشور با همراهی استاندار خوزستان، معاون عمرانی وزارت کشور، رییس سازمان مدیریت بحران کشور و مشاور عالی وزیر وارد منطقه تاراز اندیکا شد.

به گزارش جماران از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، دکتر احمد وحیدی؛ وزیر کشور، که صبح امروز به منظور گفتگو با مردم در نواحی زلزله زده شهرستان اندیکا و بررسی روند رسیدگی ها به مردم از سوی دستگاه های مسئول، به استان خوزستان سفر کرد، ساعتی قبل وارد منطقه تاراز در شهرستان اندیکا شد.

وزیر کشور در این منطقه، با همراهی مسئولان محلی، از روستاهای سوسن سرخاب، سربازار ، فرگه از توابع بخش چلو اندیکا بازدید کرد و در جریان این بازدیدها، ضمن گفتگو با مردم، وضعیت رسیدگی ها به این روستاها و راهکارهای حمایت از روند رفع محرومیت از این منطقه را مورد بررسی قرار داد.

وزیر کشور در ادامه این سفر نیز، با حضور در سایر روستاهای منطقه،  ضمن ارزیابی از شرایط مدیریت بحران زلزله در این شهرستان، در دیدار و گفتگوی چهره به چهره با مردم در این شهرستان، از نزدیک در جریان نقاط مثبت و چالش های موجود برای رفع محرومیت از این شهرستان قرار می گیرد.

خلیلیان؛ استاندار خوزستان، جمالی نژاد؛ معاون عمرانی وزارت کشور، نجار؛ رییس سازمان مدیریت بحران کشور و راسخی مشاور عالی وزیر، دکتر وحیدی را در این سفر همراهی می کنند.

 

سفر وزیر کشور به اندیکا

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.