سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری در روز کارمند بصورت سرزده در جمع پرسنل عروجیان سازمان بهشت زهرا(س) حاضر شد: کار شما در بهشت زهرا(س) با هیچ معیار مادی قابل سنجش نیست و شما بهترین نمونه و الگوی ، کارکنان ایثارگر و تلاشگر دولت در سراسر کشور هستید.

به گزارش جماران؛ سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور پس از ادای احترم به مقام شهدا و در روز کارمند با حضور سرزده در جمع پرسنل عروجیان سازمان بهشت زهرا(س)گفت: امروز در تاریخ ما روز کارمند نامیده شده است . به دلیل اینکه شهیدان رجایی و باهنر از کارمندان صدیق و فداکاری بودند که جان خود را در راه آرمانهای خود فدا کردند. به نظرم بهترین جمعی که می شود به عنوان کارکنان نمونه و تلاشگر دولت از آنان تقدیر کرد و این روز را تبریک گفت ، به شما پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) است. 

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در هفته دولت روز پنج شنبه 4 شهریور 1400 پس از ادای احترم به مقام شهدا در گلزار شهدا و در روز کارمند با حضور سرزده در مجتمع عروجیان سازمان بهشت زهرا(س) در جمع پرسنل این سازمان تصریح کرد: کارهایی که پای سلامتی انسان مطرح می شود و باید در آن از جان خودت گذشته و به دیگران خدمات رسانی کنی از جمله کارهای است که کمتر کسی داوطلب انجام آن می شود. کار شما کاری جهادی و تلاش برای رضای خداوند است. کاری که پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) انجام می دهند تسکین دهنده است و بسیار برای آرامش دادن به مردم مهم است ، در شرایطی که مردم مصیبت دیده اند شما از ابتدا در کنارشان هستید و به آنان یاری می رسانید و با آنان همدردی می کنید.

سید ابراهیم رئیسی ریاست جمهور افزود: در حال حاضر مردم مشکلات زیادی در مواجه با این بحران دارند. امروز پاسخ عملی به خواست مردم همین تصحیح و سهل کردن کار مردم است که شما در سازمان بهشت زهرا(س) و در این بحران به خوبی انجام می دهید.

 

photo_2021-08-26_11-44-54

 

photo_2021-08-26_11-45-01

 

photo_2021-08-26_11-45-04

 

photo_2021-08-26_11-45-06

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.