حجت الاسلام والمسلمین سید محمدآقا میری عضو شورای اسلامی شهر تهران از تحقق حداکثری فتوای مقام معظم رهبری با ایثار پرسنل بهشت زهرا(س) و نیروهای جهادی در بحران کرونا گفت و افزود: به تلاش و جهاد شما در بهشت زهرا(س) حسرت می خوریم.

به گزارش جماران؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محمدآقا میری عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: مدیریت و پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) از همان ابتدای شروع بحران کرونا با روحیه جهادی در شرایطی که همه جا صحبت از دوری و حفظ فاصله از بیماران مبتلا به کرونا بود با تمام وجود این بحران را مدیریت کردند و امر تطهیر و تکفین این عزیزان را انجام دادند. 

عضو شورای اسلامی شهر تهران پس از مراسم تجدید میثاق و ادای احترام به حضرت امام خمینی(ره) برای نخستین بازدید از مجموعه های شهرداری تهران به سازمان بهشت زهرا(س) و سالن های تطهیر رفت و از خدمات پرسنل این سازمان در بحران کرونا تجلیل کرد. وی تصریح کرد: فتوای مقام معظم رهبری در همان ابتدای بحران باعث شد تا برای اولین بار تطهیر متوفیان کرونایی در کشور صورت بگیرد و با همت و ایثارگری پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) و نیروهای جهادی بود که اجرای حداکثری فتوای مقام معظم رهبری در مورد تغسیل متوفیان کرونایی در سازمان بهشت زهرا(س) انجام شد.

حجت الاسلام والمسلمین آقا میری ضمن مقایسه مصداق روایتی قدسی در مورد خلوص اعمال و سنجش اعمال در پیشگاه خداوند متعال با کار و خدمت پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) گفت: در بحران کرونا بسیاری در حوزه های مختلف برای مقابله با این ویروس در تلاش هستند، اما جهاد و همت پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) قابل مقایسه با هیچ کجا نیست و بهشت زهرا(س) در کنار کادر درمان در نوک پیکان مبارزه با این ویروس منحوس قرار دارد.

 

photo_2021-08-07_12-10-36

 

حجت الاسلام والمسلمین آقا میری افزود: ما حسرت می خوریم از اینکه نمی توانیم در کنار شما خدمت کنیم شما در فضایی قرار گرفته اید که جایگاه مقدس و با ارزشی است و کسانی که از خارج مجموعه بهشت زهرا(س) به خدمات شما نگاه می کنند از بزرگی و عظمت کاری که شما انجام می دهید آگاه می شوند.

در ابتدای این دیدار سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) ضمن تقدیر از قبول زحمت حجت الاسلام والمسلمین آقا میری برای حضور در سالن های تطهیر در اولین روز کاری شورای اسلامی شهر تهران گفت: سازمان بهشت زهرا(س) از ابتدای اسفند 1398 بیش از 525 روز است که وارد بحران غیر قابل تصور و بی سابقه ای به نام کرونا شده است و پرسنل بهشت زهرا(س) از همان ساعات اولیه در کنار مردم داغدار حضور داشتند و در شرایطی که در بسیاری از کشور های پیشرفته جهان دفن اموات کرونایی به یک مشکل و چالش بزرگ مدیریتی تبدیل شده بود اما به حول و قوه پروردگار و با تلاش پرسنل ایثارگر بهشت زهرا(س) تا این ساعت تمام متوفیان کرونایی شهر تهران با تکریم رتق و فتق شده اند. پرسنل بهشت زهرا(س) هم قسم شده اند که تا آخرین توان در کنار خانواده های داغدار باقی بمانند.

 

 

photo_2021-08-07_12-10-37

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.