حجت‌الاسلام صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان بیان داشت: طی دو روز گذشته بخش قابل توجهی از افرادی که فقط به دلیل اعتراض در ناآرامی‌های اخیر حضور داشتند آزاد شدند و تعدادی دیگر نیز در روزهای آتی و پس از طی کردن مراحل اداری قانونی آزاد می‌شوند.

به گزارش جماران؛ در پی دستور ریاست قوه قضائیه به رئیس کل دادگستری خوزستان مبنی بر فراهم شدن هر چه سریع‌تر زمینه آزادی کسانی که در جریان اتفاقات روز‌های اخیر صرفاً به خاطر اعتراض تحت نظر قرار گرفته‌اند، رئیس کل دادگستری استان خوزستان بلافاصله به بررسی پرونده‌های بازداشت شدگان پرداخت و دستورات لازم را برای آزادی این دست از معترضین صادر کرد.

حجت‌الاسلام صادق مرادی با اشاره به تشکیل جلسه شورای تامین برای بررسی موضوع، از حضور چند ساعته خود در زندان اهواز برای تسریع در روند آزادی معترضین خبر داد و بیان داشت: طی دو روز گذشته بخش قابل توجهی از افرادی که فقط به دلیل اعتراض در ناآرامی‌های اخیر حضور داشتند آزاد شدند و تعدادی دیگر نیز در روزهای آتی و پس از طی کردن مراحل اداری قانونی آزاد می‌شوند.

رئیس کل دادگستری استان خوزستان تصریح کرد: در مورد معدود افرادی که به اقدام مسلحانه دست زده بودند نیز مقرر شد پرونده‌ها هرچه سریعتر به دادگاه مربوطه ارسال شود./ جماران

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.