دیشب یک مخزن گاز در منطقه عمومی پارچین منفجر شد.

به گزارش جماران؛  نخستین فیلم از انفجار مخازن گاز در پارچین منتشر شد.

 

 

سخنگوی وزارت دفاع در خصوص آخرین وضعیت مخازن گاز منفجر شده در حادثه شب گذشته، گفت: مجموعه و منطقه مخازن گازی که شب گذشته در پارچین منفجر شد تحت کنترل است و هیچ مشکل خاصی وجود ندارد.

امیر داوود عبدی سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درباره جزئیات انفجار شب گذشته در منطقه پارچین تهران، گفت: اتفاقی که ساعات پایانی شب گذشته در جنوب شرقی تهران رخ داد به دلیل نشست مخازن گازی بود که در منطقه عمومی پارچین رخ داد و عامل انفجار و شعله ور شدن آتش شد.

وی افزود: بلافاصله یگان‌های آتش نشان و اطفای حریق وارد منطقه شدند و به سرعت آتش مهار شد و هیچ آسیبی به کسی وارد نشد و تلفاتی هم نداشتیم و در حال حاضر هم مجموعه و منطقه مخازن گاز تحت کنترل هست.

عبدی ادامه داد: دقایقی پیش در این منطقه بودم و الحمدالله هیچ مشکل خاصی نداریم و همه چیز طبق روال عادی طی مسیر می کند.

سخنگوی وزارت دفاع در پایان گفت: محل وقوع این حادثه منطقه مسکونی نیست و یک منطقه تپه مانندی است که این اتفاق آنجا رخ داد و خدا را شکر می‌کنیم که آسیبی به کسی وارد نشده است./ العالم، 14:30

 

***

واکنش معاون امنیتی استاندار تهران به تصاویر انتشار نور در شرق تهران 

حمیدرضا گودرزی معاون امنیتی استاندار تهران درباره انتشار نور نارنجی در شرق تهران به باشگاه خبرنگاران گفت: جزییات این موضوع در دست بررسی است.

 

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران: تاکنون تقاضایی برای اعزام آمبولانس در خصوص نور و صدای شرق تهران نداشتیم

میرشهاب الدین قوامی در گفتگو با مهر: تا این لحظه تقاضایی از اورژانس مبنی بر اعزام تکنسین و آمبولانس در این خصوص نداشته‌ایم.

 

سخنگوی وزارت دفاع: یک مخزن گاز در منطقه عمومی پارچین منفجر شد

سخنگوی وزارت دفاع: یک مخزن گاز در منطقه عمومی پارچین منفجر شده و آتش نیز توسط نیروهای اطفا حریق کنترل شده و تلفاتی هم نداشتیم / جماران

 

ویدئویی دیگری نیز در این خصوص منتشر شده است

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
12 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.