رییس سازمان بهزیستی کشور از اجرای طرح آموزش و اهدای اقلام بهداشتی و مواد ضد عفونی کننده برای کودکان کار و خیابان جهت پیشگیری از ابتلا به کرونا با مساعدت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در هفته پایانی امسال خبر داد.

به گزارش جماران،  وحید قبادی دانا با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح مبلغ ۵ میلیارد تومان از سوی بنیاد مستضعفان اختصاص داده شده است، گفت: در این طرح همکاران سازمان در اورژانس اجتماعی سراسر کشور در سطح خیابان‌ها به کودکان کار و خیابان آموزش‌های لازم را برای پیشگیری از ابتلا و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ارائه  و جنبه‌های مختلف خطر برای این بیماری را گوشزد می کنند .

وی افزود: همچنین در این طرح قرار است روش‌های پیشگیری و جلوگیری از آلودگی و گسترش ویروس به کودکان کار و خیابان آموزش داده شود.

 رییس سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد : در خلال اجرای  این طرح، بسته‌های اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده برای استفاده شخصی این قشر در اختیارآنان  قرار داده می شود.

وی با بیان اینکه این طرح توسط همکاران سازمان در اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی و با همکاری فعالان سازمان‌های مردم نهاد فعال در امور کودکان کار و خیابان انجام می شود ، خاطرنشان کرد: طرح آموزش و اهدای اقلام بهداشتی و مواد ضد عفونی کننده برای کودکان کار و خیابان با رویکرد کاهش آسیب و جلوگیری از افزایش شیوع و بروز بیماری کرونا ویروس درسطح  کشور اجرا  می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.