شیوع کرونا در خارج از چین گسترش یافته است. ایتالیا که مرکز ویروس کرونا در اروپا شناخته شده است، شمار گشته شدگان ناشی از این ویروس را ۵ نفر اعلام کرد. همچنین در کره جنوبی شمار مبتلایان، به 893 نفر رسیده است.

به گزارش جماران، تعداد کشته شدگان بر اثر ویروس کرونا در سراسر جهان ۲۶۲۴ نفر و تعداد کل مبتلایان ۷۹۴۴۰ نفر گزارش شده است.

در ایتالیا شمار مبتلایان به این ویروس ۲۱۹ مورد و هم‌چنین ۵ مورد مرگ ناشی از آن گزارش شده است.

ایسنا نوشت: ویروس در کره جنوبی و ایران شیوع یافته است و افغانستان، بحرین و کویت نیز اولین موارد ابتلا به این ویروس را گزارش کرده‌اند. این مسئله در بازارهای جهانی تأثیر گذار بوده و سهام اروپا از ژوئن ۲۰۱۶ بیشترین رکود را تجربه کرده است و بازدهی ۱۰ ساله خزانه داری به پایین ترین میزان از آن رسیده است.

تعداد مبتلایان به این ویروس در تایلند ۳۵ نفر گزارش شده که این میزان ثابت مانده است اما حال دو بیمار وخیم می‌باشد.

همچنین مقامات بهداشتی کره جنوبی از افزایش شمار افراد مبتلا به نسل جدید ویروس کرونا در این کشور به نزدیک ۹۰۰ نفر خبر می دهند.

شفقنا نوشت: مقامات بهداشتی این کشور بامداد امروز (سه شنبه) در یک کنفرانس خبری اعلام کردند که با ثبت ۶۰ مورد جدید ابتلا به نسل جدید ویروس کرونا (COVID-19)، مجموع شمار افراد مبتلا به این ویروس در کشورشان به ۸۹۳ نفر افزایش یافته است.

مقامات بهداشتی کره جنوبی در این باره تاکید کردند که از مجموع ۶۰ مورد جدید ابتلا به نسل جدید ویروس کرونا در این کشور، ۴۹ مورد در شهر دائگو و استان گیئونگ سانگ شمالی، پنج مورد در استان گیئونگ گی، سه مورد در شهر بوسان، دو مورد در شهر سئول و یک مورد دیگر نیز در استان گیئونگ سانگ جنوبی به ثبت رسیده است.

این در حالی است که بنا بر اعلام مقامات بهدداشتی کره جنوبی، تاکنون هشت نفر در این کشور بر اثر ابتلا به نسل جدید ویروس کرونا جان خود را از دست دادند، ۲۲ فرد مبتلا به این ویروس پس از بهبودی کامل، مرخص شدند و در مجموع نیز ۳۵ هزار و ۸۲۳ نفر مورد آزمایش قرار گرفتند جایی نتایج ۲۲ هزار و ۵۵۰ نفر منفی بوده و ۱۳ هزار و ۲۷۳ تن دیگر نیز چشم به راه نتایج خود هستند.

 

 

 
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.