رئیس پلیس راهور پایتخت از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۲ امشب ۲۱ بهمن تا پایان مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن خبر داد.

به گزارش جماران، سردار محمدرضا مهماندار با اشاره به راهپیمایی عظیم و باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن ماه در تهران، گفت: محدودیت ها و ممنوعیت هایی را در حوزه ترافیک اعمال خواهیم کرد که ان شاء الله بتوانیم هر چه بهتر نسبت به سال های قبل در خدمت مردم عزیز و راهپیمایان گرامی باشیم.

وی با اشاره به محدودیت های درنظر گرفته شده برای راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: از ساعت ۱۰ شب روز دوشنبه ترمینال غرب (پایانه غرب) تهران مسدود  و در اختیار مسئولان برگزاری مراسم قرار خواهد گرفت.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه ورودی و خروجی  تمامی اتوبوس های پایانه غرب به پایانه جنوب منتقل شده است، خاطرنشان کرد: مردم می توانند از ساعت ۲۲، شب دوشنبه  تا فردای آن روز سه شنبه و پایان مراسم، از ترمینال جنوب به عنوان جایگزین پایانه غرب استفاده کنند.

وی ادامه داد: از ساعت ۱۰ شب دوشنبه هم رینگ داخلی میدان آزادی مسدود خواهد شد و اجازه تردد وسایل نقلیه را نخواهیم داد چرا که این مکان در اختیار ستاد برگزاری قرار می گیرد تا شرایط لازم را فراهم کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت گفت: از ساعت ۱۲ شب دوشنبه هم محدودیت توقف خودروها را در خیابان های انقلاب و آزادی حد فاصل میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی خواهیم داشت.

سردار مهماندار با بیان اینکه محدودیت توقف خودرو از ۱۲ شب در بزرگراه آیت الله سعیدی از میدان فتح تا میدان آزادی، همچنین در بزرگراه محمد علی جناح از میدان صادقیه تا میدان آزادی و در بزرگراه شهید لشگری یا همان جاده مخصوص از پل صنایع هوایی تا میدان آزادی اعمال خواهد شد، بیان کرد: از ساعت ۱۲ شب به بعد اگر خودرویی در این محل ها پارک کرده باشد ماموران سعی می کنند با مالک تماس بگیرند تا خودرو به محل مناسبی منتقل شود، در غیر این صورت همکاران خودرو را به پارکینگ منتقل خواهند کرد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه  از ساعت ۷ صبح روز سه شنبه محدودیت تردد خودرو ها از خیابان آزادی، میدان امام حسین تا میدان آزادی اجرا می شود، یادآور شد: همین محدودیت نیز در  بزرگراه آیت الله سعیدی از میدان فتح تا میدان آزادی، بزرگراه محمد علی جناح از میدان صادقیه تا میدان آزادی و در جاده مخصوص از آزادگان تا میدان آزادی اعمال خواهد شد.

وی با اشاره به هماهنگی که پلیس راهور با همه سازمان های دست اندرکار در حوزه ترافیک دارد، گفت: نقاطی که لازم است اتوبوس های شرکت واحد مستقر شوند و خدمات لازم را مخصوصاً در پایان مراسم به شهروندان ارائه دهند، مشخص شده است که این نقاط با بنر و تابلو در طول مسیر مشخص می شوند.

رئیس پلیس راهور پایتخت با اشاره به اینکه برای تردد مسافران فرودگاه مهرآباد مسیرهایی پیش بینی شده است، ابراز داشت: مسافران هواپیمایی می‌توانند از طریق بزرگراه شهید همت و شهید حکیم به بزرگراه شهید ستاری دسترسی و بدین ترتیب  وارد جاده مخصوص شده و  وارد خیابان فرودگاه شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.