معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری خوزستان تصریح کرد: در خوزستان سیلزده ای در چادر اسکان ندارد و اشاره معاون امور عمرانی وزیر کشور ناظر بر شرایط اقلیمی در این فصل از سال است که البته هرساله در خردادماه شاهد آن هستیم.

به گزارش جماران؛ فاضل عبیات در حاشیه جلسه ستاد اربعین، با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر رسیدگی به وضعیت سکونت سیلزدگان در گرمای طاقت فرسای خوزستان به خبرنگار جماران گفت: سیلزدگان خوزستان به روستاهای خود برگشته اند و در روستای مگران ۳ اردوگاه اسکان موقت ایجاد شده است و کانکس های مجهز به کولر گازی در اختیار اهالی روستا تا پایان بازسازی منازلشان قرار داده شده است و برق رسانی به اردوگاه از طریق خطوط فشار قوی و فشار ضعیف انجام شده و آب آشامیدنی سالم؛ سرویس بهداشتی و حمام به تعداد لازم، تامین گردید است.

رییس کمیته نوسازی و بازسازی قرارگاه نوسازی و بازسازی سیل خوزستان ادامه داد: در روستای حمدان سلجه واحدهای تخریبی در حال ساخت است. همچنین در جوار منازل مسکونی کانکس و سیستم سرمایشی به تعداد لازم تعبیه شده است.

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری خوزستان بیان داشت: تعدادی از واحدهای مسکونی روستای بیت شوکایه هم در حال بازسازی است. برای آنان نیز کانکس و سیستم سرمایشی تامین شده است.

معاون  هماهنگی امورعمرانی استانداری خوزستان تصریح کرد: در خوزستان سیلزده ای در چادر اسکان ندارد و اشاره معاون  امور عمرانی وزیر کشور ناظر بر شرایط اقلیمی در این فصل از سال است که البته هرساله در خردادماه شاهد آن هستیم. البته روشن است که شرایط پس از سیلاب و قبل از اتمام بازسازی و نوسازی بویژه در فصل گرما با زندگی در شرایط عادی متفاوت است. تمام تلاش این بوده است که به هر نحو ممکن شرایط این دوران گذار بهبود بیشتری پیدا کند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.