در پایان رقابت های شش روزه در گروه A پرهام مقصود لو از ایران عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و تانتین شاناوا از کشور گرجستان عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد و سیدخلیل موسوی از ایران در رده سوم قرار گرفت. همچنین در گروه B محمد امین اسماعیل نژاد، داود وحدتیان و رضا مهدوی به ترتیب در رده اول تا سوم جای گرفتند.

اختتامیه دومین دوره مسابقات بین المللی شطرنج جام آفتاب با حضور شرکت کنندگان، داوران، مسئولین استان مرکزی و شهرستان خمین، شهره بیات دبیر فدارسیون شطرنج و شادی پریدر نایب رئیس فدراسیون شطرنج برگزار و جایزه نفرات برتر این دوره از مسابقات اهدا شد.

به گزارش جماران، در پایان رقابت های شش روزه در گروه A پرهام مقصود لو از ایران عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و تانتین شاناوا از کشور گرجستان عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد و سیدخلیل موسوی از ایران در رده سوم قرار گرفت. همچنین در گروه B محمد امین اسماعیل نژاد، داود وحدتیان و رضا مهدوی به ترتیب در رده اول تا سوم جای گرفتند.

در این دوره از مسابقات جام آفتاب، ۲۱۰ شطرنج باز از ده کشور ایران، پرتغال، ارمنستان، آذربایجان، ترکستان، گرجستان، عراق و افغانستان حضور داشتند. گفتنی است ۲۶ استاد بزرگ شطرنج و داوران بین المللی از فدراسیون جهانی در دومین دوره مسابقات شطرنج جام آفتاب حضور داشتند که سطح کیفی و کمی مسابقات را نسبت به دوره اول آن به طور چشمگیری افزایش داد.

در این دوره از مسابقات بین المللی شطرنج جام آفتاب که به روش سوئیسی و به میزبانی خمین در بیت تاریخی امام خمینی(س) از سوم شهریور ماه آغاز شده بود، پس از شش روز در نهم شهریور با اعلام نفرات برتر پایان یافت.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا مرودشتی، مدیر بیت تاریخی امام در خمین، در ابتدای این مراسم ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان ابراز امیدواری کرد که با در اختیار قرار دادن فضای بیت امام در خمین و مجتمع فرهنگی این مجموعه توانسته باشد گامی را در جهت حمایت از ورزش و به خصوص شطرنج بردارد و در سال های بعد نیز با حمایت مسئولین و مردم، برگزاری این مسابقات را در سطح بالاتری شاهد باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.