به گزارش ایرنا سید تقی کبیری روز دوشنبه در جلسه شورای اداری چایپاره با اشاره به خطرآفرین بودن جاده های این شهرستان توجه ویژه دولت را خواستار شد و افزود: جاده حمزیان و سه راهی ایووغلی نیازمند توجه جدی مسوولان است.
وی از پیگیری ارتقا بیمارستان شهرستان چایپاره به 64 تختخوابی خبر داد و گفت: ارتقا بیمارستان چایپاره به 64 تختخوابی مورد موافقت وزارت بهداشت قرار گرفته است.
وی افزود: با توجه به مرکزیت چایپاره و نیاز مردم شهرستان و روستاهای اطراف امیدوارم دولت تدبیر و امید اعتبار لازم را هر چه سریع تر برای ارتقا بیمارستان شهرستان چایپاره اختصاص دهد.
کبیری به کمبود سالن ورزشی و استخر در شهرستان چایپاره اشاره کرد و گفت: ظرفیت های این شهرستان با تخصیص اعتبار در زمینه ورزش شکوفا می شود.
کبیری از تصویب منطقه ویژه اقتصادی چایپاره خبر داد و گفت: امیدوارم بزودی در مجلس شاهد تحقق منطقه ویژه اقتصادی چایپاره باشیم.
وی طرح مشکل آب شهرستان چایپاره در شورای عالی آب را خواستار شد و گفت: مشکلات آب شرب و کشاورزی این شهرستان با توجه به راهکارهای ارائه شده قابل حل است.
کبیری افزود: با صدور مجوز سد غازان خوی بخشی از مشکلات آب منطقه مرتفع خواهد شد.
به گزارش ایرنا شورای اداری این شهرستان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار آذربایجان غربی برگزار شد و سید عباس صالحی به بسیاری از مطالبه های فرهنگی و هنری مردم این شهرستان از جمله ارتقا دفتر نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی چایپاره به اداره، برگزاری دوره های هنری و ساخت و نصب تندیس شاعر چایپاره ای متخلص به شهباز پاسه مثبت داد.
7132/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.