به گزارش ایرنا، علی مکرمی روز دوشنبه در آئین افتتاح اردوگاه دانش آموزی تکاب افزود: برای احداث این مدارس 50 میلیارد ریال با مشارکت خیران مدرسه ساز و تخصیص اعتبارات دولتی هزینه شده است.
وی با بیان اینکه تکاب در زمینه بهره مندی از فضای آنوزشی وضعیت مناسبی دارد، اضافه کرد: با بهره برداری از این مدارس بیش از 800 دانش آموز در مناطق شهری و روستایی تکاب از فضای آموزشی مناسب بهره مند شدند.
وی با تشریح اقدامات دولت در تکاب بیان کرد: طی این مدت در بخش آبرسانی به روستاها 30 میلیارد ریال و در زمینه برق رسانی به روستاها چهار میلیارد ریال هزینه شده است.
وی اضافه کرد: به منظور اصلاح و لکه گیری راه های دسترسی نیز بیش از 200 تن آسفالت ریزی در 54 کیلومتر از جاده های شهری و روستایی این شهرستان اجرا شده است.
فرماندار تکاب با اشاره به ضرورت تکمیل طرح های عمرانی نیمه تمام تکاب بیان کرد: وضعیت بیمارستان 64 تختخوابی به عنوان یکی از مهمترین طرح های عمرانی نیمه تمام تکاب پیگیری و مشکل معارضان زمین حل شده است؛ امیدواریم با تکمیل زیرساخت ها این بیمارستان دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.
مکرمی افزود: اعتبارات مورد نیاز برای احداث فاضلاب شهری تکاب به میزان 70 میلیارد ریال نیز پس از سال ها توقف، هفته قبل در ردیف اعتبارات ملی قرار گرفت و عملیات اجرایی آن از سال آینده آغاز می شود.
به گزارش ایرنا، نخستین اردوگاه دانش آموزی تکاب امروز در روستای شیر مرد بخش تخت سلیمان در زمینی به مساحت 6 هکتار افتتاح شد.
شهرستان تکاب با 80 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
7514/3093/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.