رییس اداره برق شهرستان تکاب روز شنبه در آیین بهره برداری از طرح های برق رسانی گفت: طرح های برق رسانی تکاب شامل ساخت پنج پست هوایی و خطوط فشار متوسط به طول یک کیلومتر در مناطق شهری است که برای اجرا و بهره برداری از آنها بیش از چهار میلیارد ریال هزینه شده است.
خلیل خیری افزود: بهره برداری از این طرح ها موجب افزایش قدرت مانور و اطمینان شبکه توزیع برق تکاب، کاهش خاموشی، رفع ضعف ولتاژ شبکه و تامین برق مشترکان جدید می شود.
همچنین در دومین روز از هفته دولت عملیات اجرایی مرکز آموزش و ترویج صنایع دستی شهرستان تکاب با پنج میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.
رییس اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی شهرستان تکاب در آیین کلنگ زنی این مرکز گفت: مرکز آموزش صنایع دستی تکاب با زیربنای 560 متر مربع در 2 طبقه با پنج میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار در مدت2 سال ساخته می شود.
امیر مطلوبی افزود: این مرکز شامل گالری، نمایشگاه و 10 واحد فضای کارگاهی است که نخستین مرکز آموزش متمرکز در حوزه صنایع دستی و گردشگری در تکاب به شمار می رود.
همچنین 12 واحد مسکن مددجویی با زیربنای کل 600 متر مربع و اعتبار 3 میلیارد ریال در اختیار خانواده های زیر پوشش کمیته امداد شهرستان تکاب قرار گرفت.
به گزارش ایرنا، همزمان با هفته دولت 30 طرح عمرانی، کشاورزی، آموزشی و خدماتی با 180 میلیارد ریال هزینه در تکاب به بهره برداری می رسد.
شهرستان تکاب با 80 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
7514/3093/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.