امام جمعه ماکو گفت: سیاست آمریکا ایجاد جنگ و تفرقه بین مسلمانان است.   به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام ایوب رنجبری در بخشی از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان ماکو گفت: دشمن سیاست ناامن کردن جامعه ایرانی اسلامی را در ذهن پوکیده خود دارد و خواهان تبدیل شدن کشور ایران به وضع کنونی سوریه هستند که خیالی باطل است.
خطیب نماز جمعه شهرستان ماکو در نگاهی کوتاه و تحلیلی بر بیانات مقام معظم رهبری در هفته ای که گذشت اشاره کرد و تصریح نمود: امت اسلامی باید از ظرفیت حج استفاده کنند چرا که بیش از ۳ میلیون نفر از اقصی نقاط جهان در این مکان مقدس، ندای لبیک الهم لبیک سر میدهند.
وی ایجاد جنگ و تفرقه بین مسلمانان را سیاست آمریکایی یاد کرد و گفت: کنگره عظیم حج وظیفه نمایش وحدت بین مسلمین را دارد.
امام جمعه شهرستان ماکو تصریح کرد: موشکها و سلاحهای هسته ای را بر خود حرام میدانیم ولی اگر نیاز کشور برای دفاع خود به این اصل باشد باید مجهز شویم.
خطیب نماز جمعه ماکو در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه ماکو با اشاره به شاخصهای دولت کار آمد افزود: دولت کار آمد باید انقلابی و عزتمند باشد و زیر بار زور نرود.
امام جمعه ماکو تصریح کرد: ماحصل دولت با مدیریت جهادی و خدمتِ بی منت، دست یابی به موفقیت و ترقی در تمامی زمینه ها است.
وی همچنین تحول آفرینی و شایسته سالاری و فساد ستیزی را سه اصل مهم در دولت ها یاد کرد و گفت: این سه اصل میتواند در شکوفایی اهداف دولتها تاثیر مثبت بگذارد.
حجت الاسلام رنجبری گفت: آمریکایی که منادی مبارزه با تروریسم است، باید اول دستهای به خون آغشته خود را پاک کنند بعد ادعای پوچ کند.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.