به گزارش ایرنا محمدمهدی شهریاری عصر روز شنبه در دیدار با طاهر عاشوری، سکینه نوری و در غیاب الهه قهرمانی (به دلیل حضور در اردوی تیم ملی) افزود: خبر انصراف طاهر عاشوری از حضور در بازی های آسیایی جاکارتا خبر تاسف باری برای جامعه ورزش کشور و استان بود که از شنیدن آن ناراحت شدیم.
وی ادامه داد: انتقاد ورزشکاران ملی پوش از مسوولان کشور و استان حق مسلم آنان است زیرا با این روش می توانند نیازها و خواسته های خود را به گوش مسوولان برسانند تا با حل برخی سوء تفاهم ها، رضایت نسبی قهرمانان به نوعی حل و فصل شود.
استاندار آذربایجان غربی گفت: بدون شک قدم گذاشتن در حوزه قهرمانی و ورزش حرفه ای سختی فراوانی دارد و یک ورزشکار ملی پوش نباید به راحتی میدان را ترک کند.
شهریاری ادامه داد: یک قهرمان ورزشی برای رسیدن به موفقیت و اثبات شایستگی های خود باید در صدد رفع ناملایمات و موانع پیش رو باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: تمام تلاش این اداره کل حمایت از ورزشکاران قهرمان و ملی پوش است و مسوولان استانی در حد توان سعی می کنند تا آنان را مورد حمایت های مادی و معنوی قرار دهند.
عبداالله چمن گلی افزود: شنیدن درد و دل ورزشکاران و رسیدگی به مشکلات آنان وظیفه ذاتی اداره کل ورزش و جوانان است ولی ما نیز تابع ضوابط و مقرارت خاص اداری هستیم و بر حسب بودجه اندکی که در اختیار داریم باید برابری در بین تمامی قهرمانان و ملی پوشان استان را رعایت کنیم.
به گزارش ایرنا «طاهر عاشوری» اپه ایست ارومیه ای تیم ملی ایران که خرداد ماه امسال از کسب سهمیه مسابقات قهرمانی آسیا، قهرمانی جهان و بازی های آسیایی 2018 جاکارتا خوشحال بود، یک ماه پس از کسب این موفقیت با کوله باری از تجربه و ویترینی از مدال های رنگارنگ آسیایی و بین المللی از حضور در جاکارتا انصرف داد.
سکینه نوری دیگر اپه ایست ملی پوش ارومیه ای نیز به دلیل بی مهری رییس فدراسیون و جلوگیری از حضور این ورزشکار در رقابت های تیمی جهانی در کشور چین سهمیه حضور در بازی های آسیایی جاکارتا را از دست داد.
الهه قهرمانی فلوریست ملی پوش ارومیه ای نیز به دلیل انصراف از رویارویی با ورزشکار رژیم صهیونیستی از حضور در رقابت های جهانی بازماند و بدین ترتیب پرونده شمشیربازان آذربایجان غربی برای شرکت در جاکارتا بسته شد.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.