به گزارش ایرنا، رضا حسینی روز پنجشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار آذربایجان غربی بیان کرد: عملکرد دولتمردان باید در بهبود وضعیت معیشتی مردم نمایان شود و در این راستا مدیران دستگاه های اجرایی باید تمامی تلاش خود را به کار گیرند.
وی با اعلام اینکه عرضه گوشت مرغ و قرمز باید افزایش یابد، اضافه کرد: در افزایش عرضه این محصولات هیچ مشکلی نداریم و این عمل باید تا یک هفته انجام شود.
وی با بیان اینکه مشکلات مربوط به توزیع گوشت در آذربایجان غربی باید به سرعت رفع شود، افزود: اگر کارگزار مربوطه در این رابطه طی یک هفته آینده موفق به پیشبرد برنامه ریزی برای تعادل بازار نباشد، تغییر می کند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی با اشاره به ذخیره سازی 13 هزار تن شکر سفید، یک هزار تن شکر خام و هشت هزار و 465 تن برنج توسط جهاد کشاورزی آذربایجان غربی و صادر نشدن مجوز برای فروش آن، گفت: مدیریت جهاد کشاورزی استان موظف است به سرعت برای اخذ مجوز فروش این محصولات وارد عمل شود.
وی همچنین به مصوبه اخیر دولت برای افزایش فروش آهن اشاره کرد و افزود: طی هفته آینده قیمت این محصول کاهش یافته و هم تراز با سابق خواهد شد.
به گزارش ایرنا، روزانه بیش از 150 تن گوشت مرغ در آذربایجان غربی مصرف می شود.
قیمت مرغ در آذربایجان غربی امروز /25 مرداد/ به 104 هزار ریال رسیده و بالاتر از قیمت اعلام شده از سوی سازمان حمایت از تولید کننده و مصرف کننده است.
3214/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.