به گزارش ایرنا محمدمهدی شهریاری روز دوشنبه در دیدار با دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در محل استانداری افزود: در حوزه های فرهنگی باید سرمایه گذاری زیادی صورت گیرد و جزیره ای عمل کردن در این حوزه یک آفت محسوب می شود.
وی بیان کرد: این روزها که کشور دچار مشکل است، عده ای سودجو اقدام به احتکار مواد مورد نیاز مردم کرده اند تا قیمت ها را افزایش دهند؛ این امر نشان می دهد که در زمینه فرهنگ عمومی عقب هستیم.
استاندار آذربایجان غربی تحول در آموزش و پرورش جهت توسعه فرهنگ عمومی را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: ظرفیت های مختلف جهت توسعه فرهنگ عمومی باید به کار گرفته شود.
محمدرضا موالی زاده، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور نیز در این دیدار گفت: کارهای فرهنگی دیربازده بوده و کار در حوزه فرهنگ عمومی نیز از سخت ترین کارهاست.
وی افزود: سونامی ژاپن، یک نمونه و مصداق کامل از بحث فرهنگ عمومی و یک درس بزرگ بود؛ مردم ژاپن در آن حادثه طبیعی یک سونامی از اخلاق و انسانیت را به نمایش گذاشتند.
به گزارش ایرنا حضور در شورای فرهنگ عمومی استان، دیدار با استاندار آذربایجان غربی، دیدار با مشاهیر و حضور در نشست خبری از جمله برنامه های دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در سفر یکروزه خود به ارومیه بود.
7125/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.