فریبرز رضایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیست و ششمین دوره رقابت‌های جهانی هان‌مادانگ 2018 در 2 گروه مردان و زنان از 62 کشور از 6 تا 10 مرداد ماه جاری در شهر «ججو» کره جنوبی برگزار شد.
وی بیان کرد: کریم مقدم با توجه به توان فنی و مدیریتی بالایی که دارد، مسوولیت کاپیتانی تیم ملی ایران را نیز در این دوره از رقابت ها بر عهده داشت.
وی با اشاره به اینکه تیم ملی ایران با 35 ورزشکار عازم این رقابت ها شده بود، گفت: تیم کشورمان در مجموع 32 مدال شامل 11 مدال طلا، 12 نقره و 9 برنز در این دوره از رقابت ها کسب کردند.
رضایی ادامه داد: کریم مقدم عصر روز جمعه وارد فرودگاه شهید باکری ارومیه خواهد شد و مراسم استقبال از این ورزشکار در راستای قدردانی از کسب این موفقیت انجام می شود.
به گزارش ایرنا هدایت تیم ملی ایران بر عهده علیرضا مردانی بود و بهنام منتظری به عنوان مربی و سید حسین زینال حسینی نیز به عنوان سرپرست در کنار این تیم حضور داشت.
امسال تیم های هیات تکواندوی خوی، شهدای دادگستری ارومیه در رقابت های لیگ تکواندو خردسالان و نونهالان پسر منطقه یک کشور حضور دارند.
تیم خردسالان و نونهالان شهدای دادگستری ارومیه مقام قهرمانی لیگ آذربایجان غربی و نایب قهرمانی لیگ کشور در زنجان را در کارنامه دارد.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.