حسین خضری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تمام صدقات جمع آوری شده به طور کامل برای کمک به نیازمندان این شهرستان هزینه شده است.
وی ادامه داد: صدقات جمع آوری شده در سرفصل های درمانی، عمرانی، فرهنگی، آموزشی و جهیزیه با اولویت خانواده های ایتام، بیماران خاص، سالمندان و از کارافتادگان زیر حمایت کمیته امداد هزینه می شود.
وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون 45 فقره وام به خانوارهای زیر پوشش این نهاد پرداخت شده است، گفت: 12 فقره از این تسهیلات با اعتبار 2 میلیارد ریال از منابع کمیته و 33 فقره آن با اعتبار 6 میلیارد ریال از منابع تسهیلات بانکی پرداخت شده است.
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: امسال 53 مورد جهیزیه نیز با اعتبار یک میلیارد و 70 میلیون ریال به نوعروسان اهدا شد.
خضری همچنین با اشاره به خدمات جدید کمیته امداد در جمع آوری کمک های مردمی بیان کرد: برای رفاه حال مشترکان صدقات و سرعت عمل در جمع آوری کمک های مردمی، خیران می توانند کمک های نقدی خود را از طریق کد #04410 *8877 * و شماره تلفن ثابت 0968877 پرداخت یا با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی 8877 کمک های نقدی خود را واریز کنند.
در شهرستان مهاباد 9 هزار و 209 نفر در قالب پنج هزار و 203 خانوار زیر پوشش کمیته امداد هستند.
شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذبایجان غربی قرار دارد.
9903/3093/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.