امام جمعه سلماس گفت: مصرف بالای برق و آب در کشور ما باتوجه به گرمای هوا نگران کننده است و خانواده ها حتما باید در مصرف بهینه اب و برق تدابیر لازم را برای مصرف بهینه اتخاذ کنند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حجت الاسلام سید محمد موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه سلماس با اشاره به گلایه مردم از قطعی های برنامه ریزی نشده برق، گفت: شهروندان نگران اسیب به لوازم خانگی شان هستند؛ لذا مسئولین اداره برق در شهرستان و استان در خصوص مدیریت صحیح خاموشیها در سطح شهرستانها اقدامات لازم را انجام و بهینه مصرف کنند .

وی افزود: خاموش کردن لامپهای اضافه و مصرف حداقل آب در شستشو و استحمام و نیز توجه به نکات صرفه جویی در مصرف آب و برق باید توسط مردم جدی گرفته شود .

خطیب جمعه سلماس اظهار کرد: شواری نگهبان پشتیبان واقعی نظام اسلامی و خار چشم دشمنان است و به عنوان یکی از ارکان اصلی حکومت اسلامی و ضامن اسلامیت قوانین در نظام جمهوری اسلامی است .

وی بااشاره به 24 تیر بعنوان سالروز ولادت حضرت معصومه و روز دختر و اغاز هفته حج ، افزود: حضرت معصومه الگوی پاکدامنی و عصمت دختران جامعه است  و زنان و دختران جامعه ما می توانند با الگوگیری از این بانوی بزرگوار اسلام، زمینه تکامل معنوی خود را فراهم سازند.

حجت الاسلام موسوی همچنین با اشاره به 25تیرماه بعنوان آغاز هفته بهزیستی، تصریح کرد: از شاخصه های بارز این سازمان تامین سلامت جسم و روان افراد آسیب پذیر جامعه است تا با ارائه خدمات حمایتی به این قشر کم توان و ناتوان جامعه زمینه زندگی راحت انان را فراهم آورند .

امام جمعه سلماس با اشاره به فرا رسیدن هفته حج خاطرنشان کرد: حج عرصه نمایش توان مادی و معنوی مسلمانان جهان است و فرصتی برای تدبر و تعمق در وضعیت مسلمانان و بیان عقاید و نظرات انان است که زمینه اتحاد و یکدلی همه مسلمانان را فراهم می آورد .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.