علی آسترکی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عوامل اجرایی برگزاری مسابقات قرآن که به صورت تیم انتخاب می شوند، باید به صورت مستمر آموزش های لازم را ببینند تا سطح برگزاری مسابقات مطلوب تر از حال حاضر باشد.
وی اضافه کرد: در شهر ارومیه عوامل اجرایی برگزاری مسابقات باتجربه و حرفه ای عمل کرده اند و نظم و دقت و آرامش لازم در اجرای چهل و یکمین دوره برگزاری مسابقات قرآن وجود داشت.
وی ادامه داد: شهر ارومیه جزو استان های برتر کشور در برگزاری مسابقات استانی قرآن است.
وی با قدردانی از اطلاع رسانی خوب مسابقات قرآن در شهر ارومیه گفت: عوامل برگزاری مسابقات در استان از ظرفیت فضای مجازی به صورت مطلوب در برگزاری مسابقات استفاده کرده اند.
وی بیان کرد: یکی دیگر از اقدامات خوب آذربایجان غربی در برگزاری مسابقات قرآن معرفی چهره های قرآنی استان و نمای کلی آمار شرکت کنندگان در رشته های مختلف در فضای بیرونی سالن برگزاری این دوره از مسابقات بود.
بازرس مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در ارومیه گفت: در دوره های آینده تعامل بین شرکت کنندگان در مسابقات بیشتر از این باشد و بهتر است مسابقه دهنده ها از قوانین، محدودیت‌ها و چهارچوب های مربوط به مسابقات آگاهی لازم را کسب کنند تا بتوانند با عوامل اجرایی همراهی و همکاری بیشتری داشته باشند.
به گزارش ایرنا، چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه در مرحله استانی از روز چهارشنبه هفته گذشته آغاز شده و فردا /یکشنبه/ پایان می یابد.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.