سجاد خوبدل روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات با همکاری معاونت فرهنگی سپاه ارومیه و با شرکت 20 چابک سوار در قالب چهار گروه برگزار شد.
وی بیان کرد: در گروه یک این مسابقات فرید تاروردیزاده با اسب کهکشان، احسان پاسیس با اسب سزار و میلاد برتینا با اسب مهربان مقام های اول تا سوم را کسب کردند و در گروه 2 داود شخصی با اسب خورشید، رسول چاوش زاده با اسب لورن و قاسم ابراهیمی با اسب سناتور رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
خوبدل گفت: در گروه سوم علیرضا اطمینان با اسب ذکیه، محمدرضا شفیع پور با اسب آراز و عرفان فرهادی با اسب یام اول تا سوم شدند و در گروه چهارم غلامحسین پلالک با اسب تورنادو و عرفان فرهادی با اسب تایماز بر سکوی اول و دوم جای گرفتند.
وی افزود: در پایان به نفرات برتر لوح تقدیر و کاپ قهرمانی از طرف سپاه ارومیه و اداره ورزش و جوانان ارومیه اهدا شد.
به گزارش ایرنا آذر سال گذشته 2 تیم از آذربایجان غربی در لیگ دسته یک سوارکاری کشور شرکت داشتند؛ برگزاری دوره های مربیگری با حضور 25 نفر و کلاس‌های داوری با حضور 11 نفر از استان‌های زنجان، مازندران و اصفهان به میزبانی هیات سوارکاری آذربایجان غربی بخش دیگری از برنامه های این هیات است.
در مجموع 9 هیات سوارکاری در شهرستان های خوی، میاندوآب، ارومیه، شاهین دژ، چایپاره، بوکان، مهاباد، نقده و سلماس در آذربایجان غربی فعالیت می کنند که هر شهرستان به طور میانگین یک تا 2 باشگاه سوارکاری فعال دارد.
رادین شادمان نفر چهارم رنکینگ کشوری و عضو تیم ملی نونهالان تنها ورزشکار ارومیه ای بوده که به عضویت تیم ملی درآمده است.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.