کامل محمدزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پیکارها در هشت دور و با انجام 371 کشتی در 12 وزن به میزبانی خرم آباد در سالن شهید توکل مصطفی ‌زاده این شهر برگزار شد.
وی بیان کرد: حسن زاده رقابت های قابل قبولی در دور مقدماتی و نیمه نهایی انجام داد ولی در دیدار فینال با شکست مقابل حریفی از تهران به مقام نایب قهرمانی رسید.
محمدزاده گفت: در این وزن مهرداد مظهری از تهران قهرمان شد و محمد عشیری از خوزستان در جایگاه سوم ایستاد.
وی ادامه داد: این مسابقات در 2 رشته کشتی آزاد و فرنگی و با حضور 59 تیم ورزشی از استان های مختلف کشور در حال برگزاری است و با پایان یافتن پیکارهای رشته فرنگی، تیم های خوزستان، تهران و خراسان رضوی در جایگاه ‌های اول تا سوم قرار گرفتند.
محمدزاده گفت: بر اساس اعلام تیم میزبان در این مسابقات یکهزار و 38 کشتی گیر، مربی، عوامل اجرایی و فنی حضور دارند.
وی افزود: جام اخلاق رقابت های فرنگی به تیم لرستان رسید و در ادامه پیکارهای کشتی آزاد نیز روزهای پنجشنبه و جمعه جاری /14 و 15 تیر ماه/ برگزار می شود.
رقابت های کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی کشور روزهای /11 و 12 تیرماه/ در سالن توکل مصطفی زاده شهر خرم آباد به صورت مشارکتی با فدراسیون ورزش دانش آموزی برگزار شد.
به گزارش ایرنا اردیبهشت سال جاری نیز «امین مرادخانی» فرنگی کار وزن 55 کیلوگرم از ارومیه به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان جهت شرکت در پیکارهای بین المللی گرجستان دعوت شد.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.