به گزارش ایرنا محمد آزادی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: مسابقات بین المللی ورزش های هوایی در رشته پاراگلایدر طی روزهای 20 تا 22 تیرماه جاری در منطقه سیلوانا و مسابقات کاراته جام صلح و دوستی مردادماه امسال در ارومیه برگزار می شود.
وی بیان کرد: برنامه ریزی حوزه قهرمانی این اداره کل بر اساس شاخص های ارزیابی وزارت ورزش و جوانان، برنامه محور بودن هیات های ورزشی، میزبانی از اردوهای تیم ملی و برگزاری مسابقات کشوری، آسیایی و بین المللی است.
آزادی گفت: نظارت دقیق و اصولی بر وضعیت تمرینی و شرایط ورزشکاران دارای سهمیه بازی های آسیایی جاکارتا از برنامه هایی به شمار می رود که به هیات های ورزشی تاکیده شده است.
وی افزود: میزبانی اردوی تیم ملی کبدی بانوان در ارومیه، مسابقات آفرود شمال‌غرب کشور در شاهین‌ دژ، اردوی آمادگی تیم ملی رویینگ در سد شهرچای ارومیه و مسابقات کشتی نونهالان استان در چالدران و بوکان از مهم ترین برنامه های برگزار شده از آغاز سال جاری تاکنون است.
آزادی گفت: درخشش شمشیربازان استان در مسابقات آسیایی تایلند، کسب سه مدال طلا در رویینگ جوانان آسیا و جام آسیا و کسب مدال نقره کشتی ناشنوایان جهان توسط ورزشکاران استان و کسب سهمیه تنیس جاکارتا توسط شهرزاد بانی سعید از جمله افتخارات ورزشکاران استان در سال جاری است.
وی توجه به طرح استعدادیابی در رده های پایه، نخبه یابی و قهرمان پروری بر اساس تفاهم نامه های بسته شده با هیات های ورزشی استان را از اهم برنامه های حوزه قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان بر شمرد.
به گزارش ایرنا تاکنون چهار دوره از مسابقات بین المللی پاراگلایدر جام سیلوانا با «شعار احیای دریاچه ارومیه» با حضور ورزشکاران داخلی و خارجی در سایت کوه خلیل ارومیه برگزار شده است.
کوه خلیل ارومیه با ارتفاع یکهزار و 400 متر در 35 کیلومتری شهر ارومیه و در نوار مرزی ایران و ترکیه واقع است و این مسابقات بین المللی در ارتفاعات این کوه برگزار می شود.
برگزاری چهار دوره از رقابت های بین المللی کاراته جام صلح و دوستی ارومیه با حضور بیش از 15 تیم خارجی و داخلی در سالن 6 هزار نفری ارومیه نیز از مهمترین رویدادهای ورزشی آذربایجان غربی است که پنجمین دوره آن در مرداد سال جاری برگزار می شود.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.