یدالله کارگر پیشه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم ملی والیبال ایران این هفته دیرتر از تیم های میهمان به ایران رسیده است و در نخستین دیدار خانگی خود مقابل کره جنوبی شادابی و نشاط همیشگی را نداشت.
وی بیان کرد: عملکرد سعید معروف، علی شفیعی، مرتضی شریفی و میلاد عبادی پور نسبت به سایر بازیکنان بهتر بود و استفاده از بازیکنان جوان نیز را می توان بهترین تصمیم کولاکویچ در این دیدار عنوان کرد.
وی ادامه داد: مشکل تیم والیبال ایران به دلیل میانگین قدی کمی که دارد، در خط دفاعی بیشتر دیده می شود که باید تقویت شود و به جز یاران سرعتی باید در پست های پشت خط زن و قدرتی نیز دارای بازیکنان بالای 2 متر باشیم.
وی افزود: ضعف در دریافت های اول و نرسیدن توپ های صحیح به پاسور نیز یکی دیگر از مشکلاتی بود که سرعت بازی ایران را مقابل کره جنوبی کند کرده و موجب می شد سعید معروف نتواند برنامه های هجومی خود را به خوبی اجرا کند.
کارگرپیشه در خصوص دومین دیدار خانگی ایران در مقابل بلغارستان گفت: بازیکنان ایران با دقت در دریافت های اول و سرعت بخشیدن به بازی می توانند از سد دفاع مستحکم حریف عبور کنند.
وی افزود: تیم ملی بلغارستان در خط حمله عملکرد خوبی دارد و بازیکنان ایران باید برای خنثی کردن آن در سرویس و دریافت دقت بیشتری داشته و با روی آوردن به بازی سرعتی ابتکار عمل را از حریف بگیرند.
به گزارش ایرنا یدالله کارگرپیشه نخستین کاپیتان و سرمربی ارومیه ای است که در سال 1346 به عضویت تیم ملی ایران در آمد و 16 سال به عنوان بازیکن و مربی در خدمت والیبال کشور بوده است.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خانگی خود از هفته پنجم لیگ ملت های والیبال با نتیجه سه بر یک مقابل کره جنوبی به برتری رسید.
تیم ملی ایران ست های اول، سوم و چهارم این مسابقات را با امتیازات 27 بر 25، 25 بر 22 و 25 بر 23 به سود خود رقم زد و فقط در ست دوم با نتیجه 25 بر 23 از حریف خود شکست خورد.
برنامه ادامه مسابقات هفته پنجم لیگ ملت های والیبال در تهران به شرح زیر است:
** شنبه 2 تیر
ساعت 15:30 آلمان – کره جنوبی
ساعت 18 ایران – بلغارستان
** یکشنبه 3 تیر
ساعت 15:30 کره جنوبی – بلغارستان
ساعت 18 ایران – آلمان
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.