به گزارش ایرنا سردار سرتیب دوم پاسدار ناصر اصلانی روز چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران افزود: میزان کشفیات با سه تن افزایش، رشد 19 درصدی را نشان می دهد.
وی با اشاره به وجود چهار هزار و 200 معتاد متجاهر در آذربایجان غربی، بیان کرد: 19 هزار و 325 نفر از این افراد طی یکسال گذشته در این استان شناسایی و به مراکز درمانی و ترک اعتیاد معرفی شدند.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با بیان اینکه هدف ما توسعه فعالیت های آموزشی برای اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر در بین اقشار مختلف مردم است، ادامه داد: در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و جلوگیری از گسترش مصرف مواد مخدر در جامعه 635 هزار نفر در این رابطه آموزش های لازم را پشت سر گذاشتند.
سردار اصلانی با اشاره به فعالیت مراکز درمانی معتادان در آذربایجان غربی نیز افزود: 44 مرکز دولتی و 101 مرکز خصوصی در این استان فعال هستند که در طول یکسال گذشته 23 هزار معتاد در این مراکز تحت درمان قرار گرفته اند.
وی با اشاره به اینکه پنجم تیرماه، سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر است، ادامه داد: بیش از دهها عنوان برنامه از جمله برگزاری همایش های پیشگیری از اعتیاد، برپایی نمایشگاه ها در تمامی شهرستان ها و امحای پنج تن موادی که قابلیت دارویی ندارند، در این روز برگزار می شود.
وی افزود: تجلیل از 104 خانواده شهید مبارزه با مواد مخدر از دیگر برنامه های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی در سال جاری است.
به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بد اخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.
8135/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.