میرعلی اکبر بنی هاشمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با این رقم و اضافه کردن گذشت شاکیان، کمک های ستاد دیه کشوری و وام های پرداختی، امکان آزادی دهها زندانی جرائم غیرعمد وجود دارد.
وی اضافه کرد: ماه مبارک رمضان در 2 دهه گذشته برای برگزاری جشن های گلریزان انتخاب شده و این امر با توجه به استقبال بسیار زیاد مردمی در کشور جا افتاده است که برای بهره بردن هرچه بیشتر از فیوضات این ماه در راستای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، حدود 20 جشن گلریزان برای امسال در نظر گرفته شده است.
وی بیان کرد: در 19 سال گذشته بیش از چهار هزار و 800 زندانی جرائم غیرعمد در آذربایجان غربی آزاد شده اند که حدود نیمی از این تعداد با برگزاری جشن های گلریزان رمضانی بوده است.
مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی تربیتی آذربایجان غربی با اشاره به آزادی 113 هزار نفر زندانی جرائم غیر عمد در کشور از ابتدای راه اندازی ستاد دیه گفت: از این میزان بیش از 4.3 درصد به این استان اختصاص دارد که سهم خوبی به شمار می رود.
به گزارش ایرنا، امسال 492 زندانی جرائم غیرعمد چشم انتظار آزادی هستند که برای آزادی این افراد 300 میلیارد ریال مورد نیاز است.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.