صادق نجفی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از گروه خودرو سازی مارال صنعت ارومیه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کارهای اداری این شهرک در دست اجراست و راه اندازی این شهرک ظرفیت بسیار خوبی برای آذربایجان غربی فراهم می کند زیرا می تواند بخش اعظمی از جوانان را جذب و اشتغال چشمگیری داشته باشد.
وی ادامه داد: مسوولان استانی باید در اسرع وقت زمین مورد نیاز این واحد تولیدی را در اختیارشان قرار دهد تا روند اجرایی طرح شهرک خودرو سازی سرعت یابد.
وی با بیان اینکه گروه خودروسازی خصوصی مارال صنعت در زمینی به مساحت 350 هزار متر مربع فعالیت خود را آغاز می کند، ادامه داد: در صورت افتتاح شهرک صنعتی خودرو سازی گروه صنعتی مارال، برای بیش از سه هزار نفربه صورت مستقیم اشتغال ایجاد می شود.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه گروه خودرو سازی مارال صنعت تاکنون عملکرد مناسبی را در بخش محورسازی و یدک سازی داشته است، افزود: این شرکت در حال حاضر سالانه بیش از هفت میلیون دلار صادرات دارد.
نجفی بیان کرد: بازار کشورهای عراق، افغانستان، ترکمنستان، روسیه و ترکیه هدف محصولات این گروه خودرو سازی است.
به گزارش ایرنا شرکت تولیدی و صنعتی مارال صنعت جاوید در سال 1369 طی پروانه بهره برداری به شماره 1745 از سازمان صنایع و معادن آذربایجان غربی در زمینی به مساحت 6 هزار مترمربع و با 20 نفر با نام شرکت مارال تریلر و با تولید انواع تریلر کفی و چادری فعالیت خود را آغاز کرده و پس از گذشت 28 سال، فعالیت خود را در حوزه ساخت قطعات خودروهای سنگین ادامه می دهد.
8135/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.