به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، سرهنگ سامان غنی زاده در جمع خبرنگاران با اشاره به کاهش ۴۴ درصدی وقوع قتل در استان گفت: کشف جرائم جنایی در سال جاری نسبت به زمان مشابه سال گذشته افزایش ۱۸۹ درصدی داشته است که انگیزه بیشتر جرائم کشف شده نیز اختلاف حساب و منازعات بر سر مسائل مالی و نیز اختلافات خانوادگی بوده است.

وی از کشف ۹۱ درصدی سرقت ها در استان نیز خبرداد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و ۴۰ سارق دستگیر و بیش از ۲۹ میلیارد ریال انواع اموال مسروقه از آنان کشف شده است.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان غربی همچنین اضافه کرد: ۱۴ باند سرقت از ابتدای امسال در استان متلاشی شده که در این راستا ۳۹ نفر سارق دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

غنی زاده با اشاره به دستگیری ۲۴۹ نفر در حوزه جرائم جعل و کلاه برداری گفت: ۹۳ درصد جرایم در زمینه جعل و کلاهبرداری در استان کشف شده است.

وی ادامه داد: ازابتدای سال جاری تاکنون ۳۴ فقره پرونده زمین خواری از اراضی ملی با مساحت بیش از ۳۴۶ هزار مترمربع و ارزش ریالی ۷۰ میلیارد ریال تشکیل شده است که در این راستا نیز ۳۴ نفر زمین خوار دستگیر و تمامی اراضی اشاره شده خلع ید و به بیت المال بازگردانده شد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 931073
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.