یدالله کارگر پیشه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم استرالیا امسال دست به جوانگرایی زده است و بازیکنان جوان این تیم تحت تاثیر بازی خوب و بی نقص ایران قرار گرفتند.
وی ادامه داد: ترکیب تیم ملی ایران نسبت به دیدار با فرانسه با انجام 2 تغییر همراه بود و جایگزینی مرتضی شریفی و علی شفیعی به جای فرهاد قائمی و سامان فائزی تاثیر خوبی در تاکتیک تیمی و نحوه امتیازگیری ایجاد کرد.
کارگرپیشه افزود: بدون شک علی شفیعی یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان دیدار مقابل استرالیا بود که امتیازهای ارزشمندی در اسپک، دفاع و سرویس برای ایران کسب کرد.
وی گفت: تیم استرالیا تا امتیاز 20 پا به پای ایران پیش می آمد اما در نهایت بر اثر فشارهای روحی و روانی در پوئن های آخر توانایی مقابله را نداشت و دچار اشتباه های فردی و ناهماهنگی تیمی می شد.
کارگرپیشه افزود: بازیکنان استرالیا از نظر فاکتور قدی برتری خوبی نسبت به تیم ایران داشتند ولی این برتری با هوشیاری بازیکنان ایران در توپ گیری کم اشتباه، زدن اسپک های سرعتی، دفاع هوشیارانه و استفاده از توپ های برگشتی به خوبی خنثی شد تا ایران با روحیه بالایی به دیدار سومش مقابل ژاپن بیاندیشد.
به گزارش ایرنا، تیم ملی والیبال ایران روز شنبه در دومین مسابقه خود در لیگ ملت های والیبال با نتیجه سه بر صفر مقابل استرالیا به پیروزی رسید.
علی شفیعی با 17 امتیاز و الکساندر ویلیامز پشت خط زن استرالیا با 18 امتیاز، امتیازآورترین بازیکنان مسابقه بودند.
در این مسابقه که از ساعت 19:30 در شهر روئن فرانسه آغاز شد، ملی پوشان ایران سه ست را به ترتیب با امتیازات 25 بر 23، 25 بر 23 و 25 بر 21 به سود خود رقم زدند.
تیم ملی والیبال ایران از ساعت 17:30 امروز سومین مسابقه خود در لیگ ملت های والیبال را مقابل ژاپن برگزار می کند.
به گزارش ایرنا یدالله کارگرپیشه نخستین کاپیتان ارومیه ای تیم ملی بوده که در دهه های 1340 و 1350 به مدت 16 سال به عنوان بازیکن، کاپیتان و سرمربی در این تیم حضور داشته است.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.