سرهنگ علی حیرانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بسیج سازندگی این شهرستان در راستای حمایت از جوانان و افراد جویای کار فعالیت مطلوبی در این مدت داشته است.
وی با اشاره به طرح های محرومیت زدایی سپاه چایپاره نیز گفت: استقبال بسیجیان از فعالیت های محرومیت زدایی این شهرستان موجب شده است تا در سال گذشته 31 طرح به همت گروه های جهادی و بسیج سازندگی چایپاره به بهره برداری برسد.
وی اضافه کرد: این طرح ها شامل احداث و تکمیل مساجد، غسالخانه، سرویس بهداشتی، نمازخانه، مدرسه، خانه محرومان و خانه عالم است.
وی بیان کرد: اهدای 21 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند و توزیع 500 بسته حمایتی به خانواده های محرومان از نمونه فعالیت های بسیج سازندگی چایپاره در سال گذشته است.
سرهنگ حیرانی با اشاره به برنامه های بسیج سازندگی در این شهرستان ی سال جاری، گفت: امسال 30 طرح شهرستان مورد تایید معاونت مردمیاری قرارگاه حمزه سیدالشهدا (س) قرار گرفته است که به محض واگذاری اعتبار آغاز می شود.
به گزارش ایرنا بسیج سازندگی در سال 1379 جایگزین جهاد سازندگی شد و محرومیت زدایی در قالب طرح های عمرانی و مردمیاری و نیز اشتغالزایی به وسیله اعطای تسهیلات به طرح های اقتصادی زود بازده از جمله فعالیت های این قشر است.
3072/7125
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.