اصغر افشین روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تمام ورزشکاران می توانند با حضور در این پایگاه، نسبت به آگاهی از وضعیت جسمانی خود اقدام کنند و کارشناسان این پایگاه برای ارائه برنامه ‌های تمرینی ورزشکاران آمادگی کامل دارند.
وی افزود: رویکرد اصلی پایگاه قهرمانی استعدادیابی، انجام فرآیند شناسایی، کشف، پرورش و تحویل ورزشکاران به عنوان قهرمان به جامعه ورزشی استان است.
وی بیان کرد: ورزشکاران تیم ملی که در اردوهای مختلف آمادگی به سر می برند، می توانند با حضور در این پایگاه از تمام امکانات به روز ورزشی بهره مند شوند و خود را برای رقابت های بین المللی آماده کنند.
وی ادامه داد: در این پایگاه قهرمانی تمرین های استقامت در سالنی مجهز با امکانات به روز امکان پذیر بوده و دستگاه تجزیه و تحلیل ترکیبات بدن نیز در اختیار قهرمانان است.
وی افزود: این پایگاه فرصت ویژه ای را برای هیات های ورزشی فراهم کرده است تا آمادگی ورزشکاران و قهرمانان خود را بررسی و آنان را برای حضور در عرصه های بین المللی محک بزنند.
به گزارش ایرنا 50 هیات ورزشی در آذربایجان غربی فعال است که از جمله فعال ترین آنها می توان به هیات های والیبال، فوتبال، ورزش های رزمی، شطرنج و کبدی اشاره کرد.
ورزشکاران این استان در سال گذشته /1396/، یکهزار و 436 مدال رنگارنگ را در مسابقات ملی، آسیایی، بین المللی و جهانی کسب کردند که از این تعداد 54 مدال بین المللی، 29 مدال جهانی و 14 مدال آسیایی بوده است.
مکان های ورزشی مناسبی برای ورزشکاران در آذربایجان غربی اختصاص داده شده به طوری که 641 مکان ورزشی و 706 باشگاه ورزشی در سطح استان مشغول ارائه خدمت است.
3072/8135
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.