سردار سرتیب دوم پاسدار عزت الله رشیدیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مرزبانان هنگ مرزی با انجام گشت و کمین های شبانه روزی و با استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی توانستند این میزان کالای قاچاق را کشف کنند.
وی اضافه کرد: در این عملیات ها 402 هزار و 200 نخ انواع سیگار قاچاق، یکهزار و 745 عدد کراوات، 319 کیلو البسه خارجی و 20 متر پارچه توری خارجی کشف و ضبط شد.
سردار رشیدیان افزود: در این عملیات ها یک دستگاه خودرو که در امر کالای قاچاق مورد استفاده قرار می گرفت، توقیف و هفت راس دواب که بار کالاهای قاچاق را حمل می کردند، مهار شد.
وی با اشاره به اینکه قاچاقچیان در این عملیات ها بار قاچاق را جا گذاشتند و متواری شدند، افزود: قسمتی از کالاهای کشف شده با توجه به سخت گذر بودن منطقه با هماهنگی مراجع قضایی در محل کشف، امحا شد و مابقی به یگان مرزبانی انتقال یافت.
به گزارش ایرنا حدود 967 کیلومتر از مرزهای ایران با کشورهای همسایه در آذربایجان غربی واقع است؛ این استان از طرف شمال 149 کیلومتر مرز آبی (از طریق رودخانه ارس) با جمهوری خودمختار نخجوان، از طرف شمال و مغرب 566 کیلومتر مرز خاکی با کشور ترکیه و از طرف غرب 252 کیلومتر مرز خاکی با کشورعراق دارد.
6009/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.