به گزارش ایرنا 'مهدی شفیعی' عصر یکشنبه در بازدید از دفتر مهاباد و در دیدار با این آزاده بازنشسته ایرنا اظهار کرد: آزادگان گنجینه ارزشمند تاریخ شفاهی دفاع مقدس هستند و کارمندان و بازنشستگان آزاده نیز از سرمایه های این سازمان به شمار می روند.
وی با بیان اینکه در فرهنگ غنی ایرانی تکریم، حفظ حرمت و عزت پیشکسوتان به ‌عنوان یک ارزش مورد تاکید قرار گرفته است، اظهار کرد: ایرنا موفقیت هایش را مرهون و مدیون تلاش‌های پرسنل خدومش است.
به گزارش ایرنا در این دیدار معاون سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی همراه با مدیرکل اداری و مالی این سازمان با اهدای وجه نقد و یک جلد کلام الله مجید از این آزاده بازنشسته تجلیل کردند.
در زمان حاضر اکبر شوخ چشم، سعید محسنی راد و یوسف رحیمی حیدرلو سه تن از آزادگان دوران دفاع مقدس هستند که در سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی اشتغال دارند.
ایرنا تاکنون چندین شهید گلگون کفن از جمله شهید محمود صارمی را تقدیم نظام اسلامی کرده و 17 مرداد به مناسبت شهادت وی در سال 1377 (در افغانستان) به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.
'رسول اسماعیل پور' متولد مهاباد بوده و در منطقه عملیاتی 'مجنون' اسیر شده بود؛ وی 27 ماه را در زندان های رژیم بعثی عراق سپری کرد و در سال 1370 به استخدام ایرنا درآمد.
مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دفتر ایرنا در مهاباد نخستین دفتر شهرستانی ایرنا به جز مراکز استان ها بوده که در اواخر دهه 60 تاسیس شده است.
3093/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.