میرعلی اکبر بنی هاشمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دستیابی به نظام عدالت اجتماعی و ساماندهی نظام خدمات حمایتی، انسجام و اثربخشی برنامه های کاهش آسیب های اجتماعی با محوریت توانمندسازی و ایجاد بسته مناسب برای اشتغال پایدار مددجویان از اهداف این تفاهم نامه مشترک است.
وی اضافه کرد: اداره کل زندان های آذربایجان غربی به دنبال کسب درآمد برای زندانیان و خانواده آنان است که با تحقق این امر بخش عمده ای از مشکلات خانواده زندانیان و بازگشت دوباره این مددجویان به بند حل می شود.
وی اظهار کرد: آمار بازگشت زندانیانی که مورد حمایت قرار گرفته اند، تنها سه درصد بوده ولی 47 درصد دیگر زندانیان بازگشت مجدد به زندان داشته اند که توجه به این امر مهم به نظر می رسد.
مدیرکل امور زندان های آذربایجان غربی بیان کرد: طبق پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی در صدد سپردن برخی از امور پرستاری داخل منزل به افراد واجد شرایط پس از گذراندن کلاس های مهارتی هستیم که ساز و کار این امر در آینده نزدیک تعیین می شود.
به گزارش ایرنا در سال های اخیر اقدامات فرهنگی، اشتغال محور و آموزشی زیادی برای زندانیان در آذربایجان غربی تدارک دیده شده است.
8137/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.