مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از تعیین مسیر جایگزین پل گلستانه خبر و بر عدم تردد مردم از پل مخروب پل گلستانه تاکید کرد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی  عبدالحسین علی اکبری افزود: پلِ کنونی گلستانه که به صورت سازه های فلزی و جهت تسهیل تردد مردم منطقه بعد از سیل های فصل بهار سال ۹۶ جایگزین پل مخروبِ اصلی شده بود بدلیل شدت بارندگی ها تخریب اما بلافاصله مسیر جایگزین برای برقراری تردد اهالی تعیین شد.
وی ادامه داد: مردم برای رفت و آمد به روستای گلستانه می توانند از دو مسیر جایگزین استفاده کنند که یکی از آن راه آسفالته دیزج – سوسن آباد و گلستانه و دیگری راه خاکی دوکانه – حلج و گلستانه است که از نخستین ساعات بعد از سیل و تخریب پل مذکور به اطلاع شهروندان رسید.
علی اکبری ادامه داد: عملیات ساخت پل اصلی از ماه گذشته و با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان آغاز شده است و تا شهریور ماه سال جاری به بهره برداری می رسد.
وی افزود: در صورت کاهش حجم آب تعمیر سازه فلزی کنونی گلستانه امکان پذیر خواهد بود اما مردم تا آن زمان از انجام هرنوع تردد از پل فعلی خودداری کرده و از مسیرهای جایگزین برای تردد بهره ببرند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.