سرهنگ علی ابراهیمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت 62 عملیات منجر به کشف انواع کالای قاچاق و ارز توسط ماموران انتظامی این استان انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 16 درصد رشد داشته است.
وی همچنین به توقیف 54 دستگاه انواع خودرو در این عملیات ها اشاره کرد و افزود: میزان توقیف خودرو در سال جاری نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 28 درصد افزایش یافته است.
به گفته جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی یک مورد از عملیات های منجر به کشف کالای قاچاق مربوط به پرونده های بالای یک میلیارد ریال بوده است.
سرهنگ ابراهیمی به کشفیات نیز اشاره کرد و افزود: تعداد 10 هزار و 469 پاکت انواع سیگار خارجی، پنج هزار و 483 ثوب انواع البسه و روسری خارجی قاچاق، 10 قلم انواع لوازم بهداشتی و آرایشی و بیش از 17 هزار و 259 عدد انواع مواد محترقه از جمله کشفیات هشت روز نخست سال جاری است.
وی ادامه داد: از دیگر کشفیات این استان می توان به پنج هزار و 466 لیتر فرآورده های نفتی، 145 هزار لیر ترکیه ، 35 هزار و 807 قلم مواد خوراکی، 238 عدد کیف و کفش، 624 شعله لامپ خارجی، 560 متر پارچه خارجی قاچاق و 90 هزار و 264 قلم داروی غیرمجاز اشاره کرد.
به گفته وی کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را چهار میلیارد و 850 میلیون ریال برآورد کردند و متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.
به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بد اخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.
3072/6009
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.