به گزارش خبرنگار ایرنا، این همایش به مناسبت گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان، هیات ورزش های همگانی و سایر دستگاه های اجرایی برگزار شد و اقشار مختلف مردم ورزش دوست در آن حضور یافتند.
هزاران نفر از مردم نقده با روحیه و چهره های گشاده و لبخند بر لب از فلکه مادر این شهر مسیر 5 کیلومتری را تا تفرجگاه یئددی گوز ( هفت چشمه) نقده که محل قرعه کشی این همایش بود، پیاده روی کردند.
ترویج فرهنگ ورزش و سلامتی، ایجاد شور و نشاط اجتماعی و حفظ اتحاد و انسجام مردم در جامعه از اهداف مهم این همایش 50 هزار نفری بود.
به گزارش ایرنا اهدای یک دستگاه خودروی سواری پراید به عنوان جایزه ویژه، بیش از 10 دستگاه دوچرخه ورزشی و چندین جوایز ارزنده از جمله لوازم خانگی و جوایز نفیس دیگر به 20 نفر از شرکت کنندگان از دیگر برنامه های این همایش بود که در بین شرکت کنندگان قرعه کشی شد.
همچنین در مسیر منتهی به نقطه اختتامیه همایش در تفرجگاه ها یئددی گوز غرفه های برخی از دستگاه های خدمات رسان در حال ارائه خدمات به عموم بودند و تست های قند خون و فشار خون به صورت رایگان صورت می گرفت.
شهرستان 125 هزار نفری نقده یکی از شهرهای جنوبی آذربایجان غربی بوده و در فاصله حدود 80 کیلومتری جنوب ‌شرق ارومیه واقع شده است.
8135/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.