نایب رئیس سازمان نظام مهندسی آذربایجان غربی گفت: اعضای سازمان نظام مهندسی آذربایجان غربی به ۱6 هزار نفر افزایش یافت.

علی شیخ محمدی  در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی ضمن تبریک روز مهندس اظهار کرد: 16هزار مهندس در سطح استان عضو این سازمان هستند که از این مقدار 8 هزار آن در ارومیه و بقیه در 16 شعبه که در سطح استان فعالیت می کنند.

وی افزود:سازمان نظام مهندسی از سال 74 بعد زلزله رودبار به منظور بهبود وضعیت ساختمان کشور ایجاد شده است که مهندسان نقش بسزایی در بهبود وضعیت عمرانی کشور ایفا کردند.

وی ادامه داد: سازمان نظام مهندسی سازمانی مردم نهاد بوده و به صورت هیئت مدیره ای مدیرت می شود که هیچ بودجه ای از دولت نمی گیرند.

نایب رئیس سازمان نظام مهندسی آذربایجان غربی در خصوص اقدامات صورت گرفته در این سازمان تاکید کرد: اولویت سازمان فنی مهندسی ارتقا ساخت ساختمان ها و نظارت بر اجرای آن است و با توجه به زلزله ها و آتش سوزی های اخیر که اهمیت خدمات مهندسان را بیش از پیش نمایان می کند ضرورت ایجاب می کند تا مهندسین در ارتقا کیفیت ساختمانها بیش از پیش دقت لازم را مبذول کنند.

وی ادامه داد: از تسهیلات این سازمان می توان به بازرسی گاز و برق تا ظرف 100 متر برای خانواده ایثار گران و تحت حمایت سازمان بهزیستی و بازرسی گاز و برق و ساختمان مساجد و هیات مذهبی به صورت رایگان اشاره کرد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.