مدیرعامل شرکت پیشگامان ارومیه گفت: بیمارستان بین المللی میلاد نخستین بیمارستان هوشمند منطقه ای و کشوری است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی کامران جمشیدی در آیین بازگشایی مرکز جراحی بیمارستان میلاد ارومیه افزود:این بیمارستان با بکارگیری فناوری های نوین دیجیتالی اولین بیمارستان هوشمند کشوری ومنطقه ای است.

 

وی خاطرنشان کرد:این بیمارستان با۳۰۰تخت در دوفاز به بهره برداری می رسد که  فاز اول با۱۲۰تخت و۶اتاق عمل و بخش icu,ccu مرکز تصویر برداری و آزمایشگاه امروز افتتاح شد و فاز دوم با ۲۸۰تخت در اردیبهشت ۹۷افتتاح خواهد شد.

جمشیدی بااشاره به اینکه در تلاشیم این بیمارستان تبدیل به یک بیمارستان بیمارمحور شود تصریح کرد:‌بااحداث فاز دوم بیمارستان درسال آینده و رسیدن به ۳۰۰تخت برنامه ریزی می کنیم تادر سال۲۰۳۰بهترین مرکز انتخاب بیماران شود.

وی بااشاره به اینکه آذربایجان غربی با ۵ کشور هم مرز است اظهارکرد:بالغ بر ۵۰۰میلیاردتومان سرمایه گذاری دراین طرح هم باعث جذب توریست درمانی و هم اشتغال زایی دراین منطقه می شود.

مدیرعامل شرکت پیشگامان ارومیه ادامه داد:این طرح  بیشتر درجهت اشتغال قشر تحصیل کرده بخصوص بانوان خواهدبود وبیش از۷۰درصد ازپرسنل این بیمارستان بانوان خواهند بود.

جمشیدی باتاکید به اینکه آذربایجان غربی درشاخص های سلامت وضعیت مناسبی ندارد تصریح کرد: با اضافه شدن ۳۰۰تخت امیداست وضعیت استان در این شاخص ها بهبود یابد.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.