مرتضی فرامرزی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در جهت آموزش، پیشگیری و آگاه سازی جامعه و خانواده ها نسبت به پدیده شوم اعتیاد و مضرات مصرف موادمخدر در سال جاری هشت نشست تخصصی برگزار شده است.
وی اظهار کرد: همچنین در این مدت 15 کارگاه آموزشی، پیشگیری و سلامت محوردر شهر و روستاها در بخش اولیاء، دانش آموزان، جوانان، زوج های درحال ازدواج و همچنین نحوه فرزندپروری و زندگی با سلامت برگزار شده است.
فرماندار نقده بیان کرد: آگاه سازی و افزایش آشنایی مردم با تبعات ناشی از گرایش به مواد مخدر، مهم ترین راه و اقدام برای حل مشکل اعتیاد به شمار می رود.
فرامرزی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب، اعتیاد را آسیب نخست جامعه عنوان کردند و این امر افزایش مسئولیت مسئولان برای حل این معضل و اجتماعی کردن امر مبارزه با موادمخدر را الزامی کرده است.
به گزارش ایرنا مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در خصوص اعتیاد تاکید کردند 'غرق کردن نسل جوان در فسادهای گوناگون و اعتیاد به مواد مخدر و سکرآور یک سیاست پیاده شده استعمار و استکبار است، امروز اگر مسئولین نظام جمهوری اسلامی با مواد مخدر به سختی مبارزه می کنند، این یک جهاد بزرگ، یک حرکت بسیار عمیق در را پیشرفت ملت ایران است.'
' دشمنان اسلام، اعدام قاچاقچیان حرفه ‌ای مواد مخدر در ایران را به عنوان موارد نقض حقوق بشر می ‌دانند در حالی که دفاع مردم فلسطین از میهن خود را به عنوان تروریسم الهام گرفته از ایران تلقی می کنند، دشمن از راه اشاعه فرهنگ غلط، فساد و فحشاء سعی می ‌کند تا جوان های ما را از دست ما بگیرد.'
شهرستان 125 هزار نفری نقده یکی از شهرهای جنوبی آذربایجان غربی بوده و در فاصله حدود 80 کیلومتری جنوب ‌شرق ارومیه واقع شده ‌است.
8135
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.