معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: ازسال آینده ۳۰درصد ازفرصت های مدیریتی دراختیار بانوان کشور قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایسنامنطقه آذربایجان غربی علیرضارادفر در درهمایش تجلیل از زنان تاثیرگذار درعرصه انقلاب که در سالن اجتماعات اداره کل مخابرات استان برگزارشد با بیان اینکه برای پیشرفت و آبادانی هرچه بیشتر کشور باید از بانوان در عرصه های مدیریتی استفاده کرد افزود: به دستور رئیس جمهور از سال آینده حدود۳۰درصداز فرصت های مدیریتی دراختیاربانوان کشور قرار خواهدگرفت که شاهد پیشرفت بیشتر زنان درعرصه مدیریتی و توسعه کشور خواهیم بود.

رادفر درخصوص نقش تاثیر گذار بانوان درانقلاب اسلامی تصریح کرد:این انقلاب و صحنه های مبارزه بدون نقش زنان تفسیر نمی شود، همانطور که امام راحل نقش زنان را جلوتراز مردان می دانستند.

وی حضور مردان درجبهه های ۸سال دفاع مقدس رامدیون زنان دانست و گفت:مردان با مطمئن شدن از خانه خود به خاطر وجود مادران وهمسران متدین خود با دلی قرص به میدان جنگ رفتند و توانستند ابهت استکبار جهانی رابشکنند.

معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار آذربایجان غربی باتاکید به  ۴۰سالگی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ۴۰سالگی نشان از پختگی و نوعی کمال وتکمیل شدن است و شروع۴۰سالگی انقلاب نشان از پیشرفت و توسعه برای نظام است .

رادفر ادامه داد:  وقوع انقلاب منافع گروه های استکباری شرق و غرب را به خطر انداخت و هر دو گروه در تلاش بودند از تحقق این انقلاب جلوگیری کنند  و همین باعث شده دنیای غرب و شرق از هر توطئه ای برای فروپاشی انقلاب استفاده کنند.

معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار آذربایجان غربی با تاکید به اینکه همه کشورهای که به دنبال استقلال خود رفته اند هزینه داده اند تصریح کرد:انقلاب اسلامی هم بخاطر بدست آوردن انقلاب هزینه های زیادی پرداخته است و تا رسیدن به استقلال کامل از راه خود عقب نشینی نخواهد کردو از داشته ها خودپاسداری می کند.

وی ادامه داد:امروزه بخاطر دشمنی های خارجی و برخی ناکارآمدی های داخلی مشکلاتی در جامعه داریم که باید ریشه یابی شده و باتلاش مردم ومسئولین توطئه هارا متلاشی و مشکلات راحل کنیم .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.