شهلا تاجفر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این برنامه ها در راستای تبیین نقش بانوان در انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، توسعه کشور و تحکیم بنیان خانواده طرح ریزی شده است که با همراهی نهادهای اجتماعی بانوان به اجرا در می آید.
وی اضافه کرد: همایش تجلیل از زنان تاثیرگذار و فعال در عرصه انقلاب اسلامی و خانواده زنان شهیده انقلاب، نشست تبیین حقوق شهروندی، همایش زن – اشتغال و توسعه پایدار، کارگاه آموزشی آشنایی با آرمان ها و ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، کارگاه آموزشی تبیین نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و سومین نمایشگاه و جشنواره مادر – نوزاد- کودک و اسباب بازی از جمله برنامه های این دهه در استان به شمار می رود.
وی اظهار کرد: همزمان با دهه فجر امسال همچنین نخستین کانون زنان عشایر نوار مرزی کشور در آذربایجان غربی راه اندازی می شود که می توان این کانون را از نهادهای اثرگذار در توسعه نقش بانوان عشایر مرزنشین دانست.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی بیان کرد: اجرای طرح بهبود ساختار قامتی و اصلاح ناهنجاری های اسکلتی، نمایشگاه کتاب با برجسته سازی موضوع انقلاب اسلامی، آغاز طرح سراسری درمان پوکی استخوان والدین و همسران شهدا، جانبازان قطع نخاعی و شیمیایی از دیگر برنامه های حوزه بانوان در استان همزمان با دهه فجر امسال برنامه ریزی شده است.
تاجفر با اشاره به اینکه بانوان در عرصه انقلاب و دفاع مقدس، نقشی فراتر از مردان داشتند، گفت: این امر بارها در فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری بیان شده و بانوان امروز باید با درک سهم خود از انقلاب اسلامی، در راستای اعتلای این نظام مقدس روز به روز بیشتر تلاش کنند.
به گزارش ایرنا، ایام الله دهه فجر از امروز /پنجشنبه/ آغاز شده و تا 22 بهمن ماه جاری ادامه می یابد؛ امسال سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی است.
8137/3072
** خبر: سیده فاطمه سجادی ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.