ایرج ثقفی سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت جاده های بین شهری تکاب از جمله محور تکاب - شاهیندژ، تکاب - ایرانخواه و تکاب - بیجار در محدوده حوزه استحفاظی این شهرستان هفت بار برف روبی شده است.
وی با تقدیر از تلاش های راهداران، امدادگران هلال احمر و نیروهای پلیس راه حوزه تکاب - شاهیندژ اظهار کرد: در 3 روز گذشته بسیاری از محورهای روستایی تکاب به علت کولاک شدید تا پنج مرتبه برف روبی شد.
وی با اشاره به برف روبی و بازگشایی مستمر محورهای مواصلاتی تکاب همزمان با بارش برف و کولاک شدید بیان کرد: در محورهای بین شهری و روستایی تکاب در یک هفته گذشته بیش از 300 تن نمک پاشی و شن ریزی صورت گرفته است.
فرماندار تکاب با اشاره به نجات 300 مسافر گرفتار در برف و کولاک در تکاب در روزهای گذشته ادامه داد: محورهای روستایی سخت گذر تکاب از جمله محور 'اوریات' و 'آقدره' در بخش تخت سلیمان با تلاش راهداران و تجهیزات راهداری کارخانه های طلای زرشوران و آقدره بازگشایی و برف روبی شده است.
ثقفی با بیان اینکه اکنون تردد در محورهای شهری و روستایی تکاب در جریان بوده و تمام جاده های منتهی به تکاب باز است، اضافه کرد: شهروندان هنگام تردد در جاده ها به ویژه محور ایرانخواه و گردنه مائین بلاغ در محور تکاب- شاهیندژ علاوه بر توجه به نکات ایمنی و همراه داشتن تجهیزات زمستانی و سوخت کافی، به طور حتم زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.
شهرستان تکاب با 80 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است و بیش از 140 کیلومتر راه اصلی و 380 کیلومتر راه روستایی دارد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
7514/3093/3072
**خبرنگار: امیر خالق نژاد **تنظیم: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.