فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: رسانه های انقلابی باید تاثیرگذار و جریان ساز باشند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی سردار عابدین خرم امروز درهمایش قشر بسیج رسانه استان که در سالن کانون بسیج ارومیه برگزار شد با اشاره به اینکه مخاطب شناسی مهمترین بخش مدیریت افکار عمومی است اظهار کرد: رسانه های انقلابی در هر شرایطی بخصوص در دورانی که حساسیت خاصی دارد باید تاثیرگذار باشند و جریان سازی کنند.

وی با بیان اینکه رسانه ها باید به دنبال ارتقای سطح معنویت و گفتمان سازی انقلابی در جامعه باشند بیان کرد: برخلاف جنگ واقعی که بدلیل خسارات به عینه قابل لمس است، جنگ نرم و فرهنگی اگرچه در ظاهرنمود عینی ندارد ولی اثرات آن عمیقتر از جنگ فیزیکی و سخت محسوب می شود که این رسالت رسانه را در عینیت بخشیدن به ابعاد مختلف تهاجم فرهنگی بیش از پیش نمایان می کند.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی با اشاره به اینکه دشمن در جبهه باطل با سرمایه گذاری عظیم فعالیت خستگی ناپذیرخود را ادامه می دهد تصریح کرد: نباید رسانه ها ازابعاد مختلف جنگ فرهنگی دشمن غافل شوند.

وی مسئله فکر و فرهنگ را بسیار مهم دانست و با بیان اینکه امروزه به صورت واقعی جبهه حق و باطل در حوزه رسانه، فکر و فرهنگ دائما در حال نبردند تصریح کرد: در دنیای امروز قدرت فیزیکی برای جبهه باطل همانند گذشته اهمیت ندارد که جایگاه فکر و فرهنگ و رخنه از طریق این فاکتورها اهمیت والایی پیدا کرده است.

سردار خرم با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران از طریق آگاهی بخشی و پیام رسانی به دنیا و بیان حقانیت تفکراسلامی و مکتب ناب محمدی با گفتمان انقلاب و امام (ره) امروزه به یک چالش بزرگ برای دشمنان تبدیل شده است اظها رکرد: از طریق دانش و دستاوردهای علمی، رسانه و هنر می توان فرهنگ اسلامی را به بشریت عرضه کرد.

وی رسانه را مکمل تبلیغات دانست و افزود: از طریق رسانه می توان اعتقادات، ارزشهای دین و انقلاب را منتقل کرد.

سردار خرم با اشاره به چند ویژگی رسانه انقلابی تصریح کرد: صیانت از هویت ملی و دینی در مقابل تهاجم دشمنان، پرچم داری مبارزه با فقر، تبعیض و بی عدالتی، تبیین مدیریت انقلابی در برابر مدیریت ناکارامد غیر اسلامی، مقابله با راههای نفوذ دشمنان ، پیام سازی در نحوه پیام رسانی و مدیریت افکار عمومی از ویژگی های یک رسانه انقلابی محسوب می شود.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: رسانه ها و فضای مجازی مهمترین راه نفوذ دشمنان است که باید رسانه های انقلابی این راهها را شناسایی کنند و با ارائه محتوای صحیح از طریق تعامل و اندیشه ورزی با نخبگان در مقابل جبهه باطل ایستادگی کنند.

 

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.